krs coop facebook
Serwis Informacyjny Społem

aaa
Młode Spółdzielnie konsumenckie w Europie
Organizacja Euro Coop wspiera działania oraz rozwój spółdzielni w Europie.
aaa
Posiedzenie Zarządu Euro Coop
Z ramienia KZRSS w spotkaniu brali udział Prezes Zarządu Ryszard Jaśkowski będący członkiem Zarządu Euro Coop oraz Agnieszka Wroniewicz Dyrektor...
aaa
Kolejna konferencja Społem już za nami!
Previous Next
Ustawa kaucyjna – spotkanie w KZRSS Społem 23 kwietnia 2024 roku z inicjatywy Krajowego Związku Rewizyjnego Spółdzielni Spożywców „Społem" odbyło się spotkanie online z Panem Łukaszem Kurzawą – dyrektorem...
Informacja Ministra Klimatu i Środowiska na temat stanu przygotowań do wdrożenia systemu kaucyjnego 17 kwietnie 2024 r. w Senacie Rzeczypospolitej Polskiej Senatorowie z komisji: Klimatu i Środowiska oraz Gospodarki Narodowej i Innowacyjności zapoznali się z...
Młode Spółdzielnie konsumenckie w Europie Organizacja Euro Coop wspiera działania oraz rozwój spółdzielni w Europie. Podczas seminarium zorganizowanego w Brukseli w dniu 5 kwietnia br. przedstawiciele KZRSS...
Posiedzenie Zarządu Euro Coop W dniach 4-5 kwietnia 2024 roku Prezes Zarządu KZRSS „Społem" Ryszard Jaśkowski będący członkiem Zarządu Euro Coop oraz Agnieszka Wroniewicz Dyrektor Zespołu...
KONFERENCJA „SPOŁEM 2024" W dniach 9-11 kwietnia 2024 roku w siedzibie Krajowego Związku Rewizyjnego Spółdzielni Spożywców „Społem" odbyła się Konferencja „SPOŁEM 2024", w której wzięli...
Nowy sklep „Społem" WSS Wola w Warszawie W środę 20 marca spółdzielnia WSS „Społem" Wola otworzyła nowy sklep na parterze 4-piętrowego apartamentowca u zbiegu ulic Kaliskiego i Radiowej w...
Spółdzielnie kupiecka i mieszkaniowa - spór o użytkowanie wieczyste hal Banacha Dwie spółdzielnie kupiecka i mieszkaniowa toczą spór o użytkowanie wieczyste hal Banacha. Targowisko ma skomplikowaną historię i nie jest łatwo ustalić, kto...
Bary Mleczne masowo się zamykają. Absurdalne zasady dotacji Upadek ikonicznego krakowskiego baru mlecznego Żak nie tylko zakończył jedną z wieloletnich historii gastronomicznych, ale również rzuca światło na trudności, z jakimi...
Nowo wyremontowany sklep „Społem" Powszechnej Spółdzielni Spożywców w Białej Podlaskiej W dniu 1 lutego 2024 r., po przeprowadzonym remoncie, otwarty został sklep spożywczy przy ul. Podleśnej należący do sieci sklepów „Społem" w...
Turniej finałowy TAURON Pucharu Polski Kobiet już 16 i 17 marca w Nysie! To będzie wielkie święto kobiecej ligowej siatkówki! 16 i 17 marca w Nysie odbędzie się turniej finałowy TAURON Pucharu Polski Kobiet. Już...
ZAPROSZENIE NA KONFERENCJĘ „SPOŁEM - 2024" Zarząd KZRSS „Społem" w Warszawie serdecznie zaprasza prezesów i członków zarządów spółdzielni na kolejną, wiosenną konferencję „SPOŁEM 2024". Konferencja jest realizacją zadań...
Pierwsze posiedzenie zgromadzenia ogólnego KRS W dniu 20 lutego br. odbyło się pierwsze, po VII Kongresie Spółdzielczości, posiedzenie Zgromadzenia Ogólnego Krajowej Rady Spółdzielczej. Wzięło w nim udział...
Copyright by KZRSS "Społem"
DLA SPÓŁDZIELNI
oferta zwiazku
WSPÓŁPRACA GOSPODARCZA
programy
ZNAJDŹ SPÓŁDZIELNIE
mapka
BAZA WYPOCZYNKOWA
wypoczynkowe

Centrum Szkoleniowo-Konferencyjne

Sale konferencyjne oraz pokoje gościnne blisko centrum.

Społem znaczy razem

Ogólnopolski program lojalnościowy spółdzielni spożywców.

Ogłoszenia i oferty

Budynki, działki, biura przeznaczone na sprzedaż, do wynajmu oraz spółdzielnie poszukujące inwestora.

Karta klienta

Kategoria: Karta Klienta
Opublikowano: czwartek, 21, listopad 2013
kartaW 1993 roku Krajowy Związek Rewizyjny Spółdzielni Spożywców "Społem" zainicjował utworzenie ogólnopolskiej sieci Karty Klienta "Społem", która rozpoczęła swoje funkcjonowanie w lipcu 1994 roku. Inicjatywa ta wynikała z troski o poprawę pozycji na rynku oraz zaktywizowanie działalności spółdzielni spożywców zrzeszonych i niezrzeszonych w Krajowym Związku.

Cel był jeden – pozyskanie przez spółdzielnie stałych klientów. Sprzedaż z bonifikatą dla posiadaczy Karty Klienta "Społem", która w większości przypadków wynosi 5%, połączona jest często z różnymi dodatkowymi promocjami towarów, konkursami z nagrodami dla "najlepszych klientów". Stanowi to też swego rodzaju element promocji i reklamy organizacji społemowskiej. Natomiast karta klienta wręczana członkom spółdzielni ma dla nich nie tylko charakter prestiżowy, ale jest formą realizacji na bieżąco korzyści uzyskiwanych z kilkuprocentowej zniżki przy zakupie towarów i usług.

Karta Klienta "Społem" jest w większości spółdzielni głównym świadczeniem na rzecz ich członków, stanowi więc podstawę do odbudowy więzi z członkami, podstawę tym silniejszą, że opartą na powiązaniach ekonomicznych i korzyściach materialnych. Dzięki karcie łatwiej jest urzeczywistnić zasadę, że podział zysku z nadwyżki bilansowej uzależniony jest od obrotów członka spółdzielni ze spółdzielnią.

Ogólnopolską sieć Karty Klienta "Społem" tworzą spółdzielnie spożywców, które wytypowały co najmniej 25% swoich placówek handlowych, gastronomicznych i usługowych do obsługi karty klienta i złożyły deklarację w KZRSS "Społem" oraz otrzymały z Krajowego Związku numer ewidencyjny.
Spółdzielnie wchodzące w skład sieci honorują Kartę Klienta "Społem" wydaną również przez inne spółdzielnie spożywców, stosując jednak zasady sprzedaży bonifikowanej według własnych regulaminów.

Spółdzielnie należące do sieci udzielają bonifikaty wszystkim klientom, którzy posługują się Kartą Klienta "Społem", ustalając wysokość bonifikaty we własnym zakresie.
Niezależnie od udzielanych bonifikat spółdzielnie należące do sieci mogą przyznawać swoim klientom dodatkowe gratyfikacje np. w postaci losowania nagród rzeczowych, wręczania upominków, itp.

Po rozprzedaniu pierwszej 120-tysięcznej edycji karty z embosingiem wypukłym i paskiem do podpisu przez właściciela karty, umieszczonym na jej rewersie, wykonano drugą edycję karty, w której na rewersie zamiast paska do podpisu umieszczono pasek magnetyczny i kod kreskowy. Tak więc karty te posiadają potrójny system personalizacji: obok embosingu wypukłego dane mogą być zakodowane w pasku magnetycznym i w kodzie kreskowym.

Karty Klienta "Społem" pierwszej i drugiej edycji wykonane zostały według wzorów i z materiałów obowiązujących przy produkcji światowych kart kredytowych.
Strona graficzna karty opracowana została tak, aby jednoznacznie określała jej emitenta. Dlatego zawarty został w niej znak, w postaci graficznej kompozycji symbolizującej trzy postacie na tle kuli ziemskiej z wkomponowanym napisem "Społem". Zastosowana kolorystyka to biel i granat.

Od początku funkcjonowania sieci Karty Klienta "Społem" do dnia 1 października 2005 roku, a więc w ciągu 11 lat, wyemitowano 815.900 kart. Liczba ta sprawia, że spółdzielnie spożywców "Społem" tworzą w kraju jedną z największych sieci sprzedaży towarów i usług w systemie rabatowym.

spolem znaczy razem malekph malespolem lux min malespolem lux malekarta klienta males maleeko produkt maleeleganza male