krs coop facebook
Serwis Informacyjny Społem

aaa
Młode Spółdzielnie konsumenckie w Europie
Organizacja Euro Coop wspiera działania oraz rozwój spółdzielni w Europie.
aaa
Posiedzenie Zarządu Euro Coop
Z ramienia KZRSS w spotkaniu brali udział Prezes Zarządu Ryszard Jaśkowski będący członkiem Zarządu Euro Coop oraz Agnieszka Wroniewicz Dyrektor...
aaa
Kolejna konferencja Społem już za nami!
Copyright by KZRSS "Społem"

Certyfikat KidZone dla „Społem" WSS Śródmieście

Kategoria: SERWIS INFORMACYJNY SPOŁEM NR I/2014 Opublikowano: poniedziałek, 27, styczeń 2014

„Społem" Warszawska Spółdzielnia Spożywców Śródmieście prowadząc szereg działań na rzecz dzieci spełnia formalne i jakościowe wymogi określone w Regulaminie KidZone.

W związku z powyższym została uhonorowana certyfikatem Znak Jakości KidZone Edycja 2013, który przyznawany jest bezterminowo, wzmacnia markę i utrwala pozytywny wizerunek przedsiębiorstwa odpowiedzialnego społecznie.
Działania spółdzielni na rzecz dzieci zostały zauważone przez Dziecięce Centrum Jakości, funkcjonujące w ramach KidZone – Strefa Szczęśliwych Dzieci, którego misją jest promowanie firm uwzględniających potrzeby najmłodszych. Projekt Znak Jakości KidZone pod patronatem Rzecznika Praw Dziecka ma na celu wyróżnienie i promocję podmiotów, dla których ważna jest jakość produktów i usług dedykowanych dzieciom.
Obecnie Społem WSS Śródmieście, po raz kolejny, włącza się w akcję Dobre Dukaty. Od 15 stycznia 2014 roku Mennica Polska wraz z Fundacją TVN „Nie jesteś sam" rozpoczynają realizację projektu pod hasłem: „Cała reszta to szczęście".
Za pośrednictwem placówek handlowych, m. in. Śródmiejskiej „Społem" WSS, dukaty, zaprojektowane przez gwiazdy stacji TVN: Kingę Rusin, Magdę Mołek, Annę Maruszeczko, Dorotę Wellman, Marcina Prokopa oraz prezes Fundacji Bożenę Walter, trafią w postaci reszty do klientów. Wartość Szczęśliwego Dukata wynosi 5 zł. Pozyskane środki finansowe zasilą konto Fundacji „Nie jesteś sam", z przeznaczeniem na leczenie i rehabilitację jej podopiecznych. Dukaty mogą stanowić zestaw kolekcjonerski składający się z sześciu sztuk.
Akcji towarzyszyć będzie ogólnopolska kampania reklamowa, nad którą patronat medialny objęła Telewizja TVN. Partnerami akcji są: OBI, Apart, Statoil, Komfort, E. Leclerc, H&M, Inglot, Orsay, Venezia, Bartek, Natura i Black Red White.
Organizatorzy przygotowali materiały reklamowe w postaci znaczków dla kasjerów, plakatów i ulotek.