krs coop facebook
Serwis Informacyjny Społem

aaa
Czy wiecie, że dla siedmiu na dziesięciu Polaków wystarczającą zachętę do zakupu danego produktu stanowi to, że pochodzi on z Polski, a połowa konsumentów swój patriotyzm manifestuje podczas zakupów w sklepach z artykułami rolno-spożywczymi?
aaa
Obchodząca w bieżącym roku 75-lecie istnienia, Spółdzielnia „Społem" PSS w Głogowie otworzyła, po rozbudowie, sklep ogólnospożywczy.
W placówce handlowej została powiększona sala sprzedaży z 268 m2 do 354 m2, przebudowano pomieszczenia socjalne, magazyn...
aaa
Posiedzenie inauguracyjne Sektorowej Rady ds. Kompetencji w Handlu
Reprezentantem Spółdzielczości Spożywców „Społem" w powołanej Radzie został Prezes KZRSS „Społem" Ryszard Jaśkowski.
aaa
Jubileuszowy 50 Zjazd Delegatów KZRSS
W Zjeździe uczestniczyło 225 delegatów spośród 293 wybranych w spółdzielniach, 30 zaproszonych gości oraz 125 przedstawicieli wystawców.
aaa
Społem Wola przeszło lifting i walczy o klientów nowym konceptem Bistro Kredens
Społem Wola w wygospodarowanej części lokalu sklepowego stworzyło bistro łączące bar mleczny z pubem.
Copyright by KZRSS "Społem"

Otwarcie sklepu firmowego Spółdzielni Piekarsko-Ciastkarskiej w Warszawie po dokonaniu modernizacji.

Kategoria: SERWIS INFORMACYJNY SPOŁEM NR I/2019 Opublikowano: wtorek, 26, luty 2019

Sklep Firmowy Spółdzielni Piekarsko-Ciastkarskiej w Warszawie przy ul. Lubelskiej 12/14 zawsze kojarzył się klientom z wyjątkowym pieczywem produkowanym w piekarni „Lubelska". Od środy 20.02.2019 r. zmieniło się w nim praktycznie wszystko. Sklep stał się częścią konceptu „SMACZNEGO WARSZAWO".

Znajdziemy w nim, poza szeroką gamą pieczywa i wyrobów ciastkarskich, również bardzo atrakcyjną ofertę przygotowywanych na miejscu: smacznych zestawów śniadaniowych, świeżych kanapek, sałatek, zapiekanek oraz kilku rodzajów pizzy.
W sklepie prowadzony jest również wypiek pieczywa produkowanego metodą Cool Rising (z surowych kęsów ciasta, długo fermentowanych w niskich temperaturach).
Ponadto serwowane są świeżo wyciskane soki, a także zupy.
Sklep posiada powierzchnię ok. 110 m2, z czego sala sprzedażowa to ok. 70 m2. Pozwoliło to na dobre wyeksponowanie sprzedawanych produktów, ale też wydzielono sporo miejsca na ich konsumpcję.

  • sisI2019_spc_warszawa01
  • sisI2019_spc_warszawa02