krs coop facebook
Serwis Informacyjny Społem

aaa
Młode Spółdzielnie konsumenckie w Europie
Organizacja Euro Coop wspiera działania oraz rozwój spółdzielni w Europie.
aaa
Posiedzenie Zarządu Euro Coop
Z ramienia KZRSS w spotkaniu brali udział Prezes Zarządu Ryszard Jaśkowski będący członkiem Zarządu Euro Coop oraz Agnieszka Wroniewicz Dyrektor...
aaa
Kolejna konferencja Społem już za nami!
Copyright by KZRSS "Społem"

Przedświąteczna zbiórka żywności w placówkach handlowych „Społem" WSS Śródmieście

Kategoria: SERWIS INFORMACYJNY SPOŁEM NR II/2015 Opublikowano: piątek, 03, kwiecień 2015

Okres przedświąteczny, to czas na pomoc innym. W Warszawie w SDH „Hala Mirowska" i w „Sezamie" – placówkach handlowych należących do „Społem" Warszawskiej Spółdzielni Spożywców Śródmieście, odbyła się więc przedświąteczna zbiórka żywności.

W dniach 21-27 marca br. w SDH „Hala Mirowska" została przeprowadzona zbiórka żywności pod hasłem „Podaruj koszyk innym". Tutaj inicjatorką zbiórki artykułów o wydłużonym terminie przydatności, dla podopiecznych Stowarzyszenia Ruchu Antynarkotycznego „Karan", po raz kolejny, była Fundacja Polskiego Handlu, której misją jest „wspieranie polskiego handlu w drodze do nowoczesnej gospodarki przy zachowaniu jego tożsamości i wyjątkowej roli społecznej". Stowarzyszenie „Karan" promuje zdrowy styl życia, przeciwdziała wszelkim patologiom społecznym w środowisku dzieci i młodzieży – głównie w zakresie uzależnień .
Podobna zbiórka żywności miała miejsce w sklepie „Sezam", w dzielnicy Wilanów, którą w dniach 27-30 marca br. zorganizowała Fundacja „Być Bardziej", w ramach jej ogólnopolskiego projektu „Dzwonek na obiad", objętego honorowym patronatem Ministra Edukacji Narodowej i Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej. Celem akcji w roku szkolnym 2014/2015 jest zorganizowanie dzieciom i młodzieży posiłku, którego opiekunowie nie są w stanie im zapewnić. Organizator akcji ma na celu zwrócenie uwagi na problem niedożywienia i jego skutków, jak również kształtowanie zachowań prozdrowotnych. Wolontariusze Fundacji „Być Bardziej" przez cztery dni – 27-30 marca br, zachęcali klientów do udzielenia wsparcia akcji poprzez dołożenie do oznakowanych wózków produktów o wydłużonym terminie przydatności, bądź wsparcia w postaci datków do przygotowanych w tym celu puszek.