„Rzeczpospolita" opublikowała ranking najcenniejszych marek polskich
Co roku „Rzeczpospolita" publikuje ranking najcenniejszych marek polskich, w tym roku znalazło się na niej 220. Najwięcej, bo 80 z ocenianych pochodzi z sektora spożywczego. Listę otwierają giganci tacy jak Orlen (szacunkowa wartość marki to 9869 milionów złotych), PGNiG (6026,9 mln zł), PGE (5224,6 mln zł) i Lotos (3322,8 mln zł). Marka Społem znalazła się na 11 miejscu ! w kategorii najcenniejsze marki handel i usługi i na 44 miejscu !
Jak rząd może pomóc w walce z międzynarodowymi gigantami, których udziały rynkowe w handlu spożywczym są z roku na rok coraz większe?
W dniach 15-16 czerwca br. Prezes Ryszard Jaśkowski wziął udział w Wiosennej Edycji Kongresu Retail & FMCG Congress 2021. Podczas tego wydarzenia przedstawiciele Polskiej Grupy Supermarketów, Grupy Chorten, PSH Lewiatan oraz sieci Społem mieli możliwość wypowiedzenia się na temat regulacji prawnych i podejmowanych inicjatyw przez organy władzy rządowej. „Chciałbym pochwalić to, co robi prezes UOKiK. To naprawdę "dobra zmiana" na tym stanowisku, że użyję takiego stwierdzenia. Faktycznie widzimy, że obecny prezes nie boi się podejmować trudnych decyzji." - ocenił Ryszard Jaśkowski.
PSS Społem Stalowa Wola zakończyło dużą inwestycję związaną z budową elektrowni fotowoltaicznych
W 5 obiektach Powszechnej Spółdzielni Spożywców w Stalowej Woli płynie już „zielona energia". Dzięki dopiero co zakończonej inwestycji, która miała na celu zaopatrzenie budynków w instalacje fotowoltaiczne, PSS Społem pozyska duże oszczędności na energii elektrycznej. W ramach tej inwestycji wykonano 5 instalacji fotowoltaicznych o łącznej mocy 140 kW na następujących obiektach:
Neon „Społem" w teledysku „The Ride" Rafała Brzozowskiego
W teledysku Rafała Brzozowskiego utworu The Ride, nagranym w Muzeum Neonów w Warszawie, widać przepiękny neon Społem.
Utwór „The Ride" będzie reprezentował Polskę na najbliższej Eurowizji zaś neon pochodzi z dawnego Domu Towarowego Sezam, który znajdował się na rogu Marszałkowskiej i Świętokrzyskiej. Powstał pod koniec lat 60. XX wieku wraz z budynkiem będącym elementem Ściany Wschodniej. Do muzeum, zajmującego się dokumentacją oraz ochroną powojennych reklam świetnych, trafił trzy lata temu, przekazany wraz z neonami "Sezam" i "Sam" przez WSS Społem Śródmieście.