krs coop facebook
Serwis Informacyjny Społem

aaa
Po trwającej niecałe pół roku budowie „Społem” PSS „Jedność” w Częstochowie otworzyła swój 45 sklep
Sklep zlokalizowany jest w dzielnicy Lisiniec, wśród niskiej zabudowy jednorodzinnej....
aaa
Uroczyste odsłonięcie pamiątkowej tablicy Stanisława Wojciechowskiego
23 października 2024 r. w siedzibie KZRSS „Społem" uroczyście odsłonięto tablicę ku pamięci Stanisława Wojciechowskiego...
aaa
Pierwsze w historii Europejskie Forum Spółdzielczości Młodzieży
Współorganizowane przez Centralny Związek Spółdzielczy Bułgarii (CCU Bulgaria) i Cooperatives Europe.
aaa
Sklep „Społem” PSS Stalowa Wola - Delikatesy LUX już otwarty
8 października punktualnie o 9:00 został otwarty, pod szyldem Delikatesy LUX, najbardziej nowoczesny obiekt handlowy, mieszczący się przy Okulickiego 18.
aaa
Uroczyste otwarcie nowego sklepu „Społem” PSS w Olsztynie
W dniu 26.09.2024 r. nastąpiło długo oczekiwane, uroczyste otwarcie sklepu „Społem" PSS w Olsztynie, przy ul. Jagiellończyka 22 a, w Olsztynie.
aaa
VI Retail Challenge Poland 2025
Retail Challenge Poland to spotkanie całej branży retail: sieci handlowych, platform e-commerce oraz dostawców food i non-food.
aaa
Nowy pawilon handlowy „Społem" PSS w Śremie
Jest to kolejny pawilon, którego elewacja jest wykonana z czerwonego szkła i euronitu antracytowego.
Copyright by KZRSS "Społem"

„Rzeczpospolita" opublikowała ranking najcenniejszych marek polskich

Kategoria: SERWIS INFORMACYJNY SPOŁEM NR II/2021 Opublikowano: czwartek, 01, lipiec 2021

Co roku „Rzeczpospolita" publikuje ranking najcenniejszych marek polskich, w tym roku znalazło się na niej 220. Najwięcej, bo 80 z ocenianych pochodzi z sektora spożywczego. Listę otwierają giganci tacy jak Orlen (szacunkowa wartość marki to 9869 milionów złotych), PGNiG (6026,9 mln zł), PGE (5224,6 mln zł) i Lotos (3322,8 mln zł). Marka Społem znalazła się na 11 miejscu ! w kategorii najcenniejsze marki handel i usługi i na 44 miejscu !

w klasyfikacji najcenniejszych marek polskich ( pośród 220) szacunkowa wartość marki to 321,1 mln zł. Trzeba podkreślić, że jest to wyższa pozycja niż marka Polo Market, ABC ora Frisco. W rankingu brano pod uwagę jedynie marki, które mają czysto polskie pochodzenie (nawet, jeśli obecny właściciel pochodzi z zagranicy). Ich wartość wyliczono na podstawie skomplikowanego wzoru, w którym bierze się pod uwagę głównie ewentualne opłaty licencyjne za wykorzystywanie danej marki. W Polsce dokonała się ogromna zmiana. Widać to szczególnie w porównaniu z pierwszą dekadą transformacji, gdy powszechne było przekonanie, że wszystko, co zagraniczne, jest lepsze od tego, co polskie. Od tego czasu nastawienie polskich konsumentów radykalnie się zmieniło, zwłaszcza w ostatniej dekadzie, gdy wraz ze wzrostem zamożności rozwinęła się świadomość konsumencka Polaków. Sprzyjała temu poprawa jakości krajowych produktów i usług, która pozytywnie wpłynęła na ich wizerunek. Wzrost patriotyzmu konsumenckiego nie jest tylko kwestią sentymentu. W dużej mierze jest również efektem rosnącej świadomości ekonomicznej Polaków, którą zwiększył kryzys pandemii. Obecnie 88 proc. osób ankietowanych przez firmę UCE Research wskazało, że w czasach zagrożenia wybierają polskie produkty, by wesprzeć krajowych producentów.