krs coop facebook
Serwis Informacyjny Społem

aaa
Sejm ustanowił rok 2025 Rokiem Stefana Żeromskiego z okazji 100 rocznicy jego śmierci.
"To jeden z najwybitniejszych polskich pisarzy, duchowy autorytet polskiej inteligencji, autor opowiadań, powieści i dramatów, które ukształtowały narodowe...
aaa
Informacja o obradach Nadzwyczajnego Zjazdu Delegatów KZRSS „Społem”.
aaa
W grudniu 2024 r. oraz styczniu 2025 r. serdecznie zapraszamy na szkolenie Bilans 2024!
aaa
Po trwającej niecałe pół roku budowie „Społem” PSS „Jedność” w Częstochowie otworzyła swój 45 sklep
Sklep zlokalizowany jest w dzielnicy Lisiniec, wśród niskiej zabudowy jednorodzinnej....
aaa
Uroczyste odsłonięcie pamiątkowej tablicy Stanisława Wojciechowskiego
23 października 2024 r. w siedzibie KZRSS „Społem" uroczyście odsłonięto tablicę ku pamięci Stanisława Wojciechowskiego...
Copyright by KZRSS "Społem"

„Społem" Szczecin wchodzi w q-commerce

Kategoria: SERWIS INFORMACYJNY SPOŁEM NR II/2023 Opublikowano: piątek, 02, czerwiec 2023

Marka „Społem" obecna jest na polskim rynku od ponad stu pięćdziesięciu pięciu lat i jest doskonale znana wielu pokoleniom. Klienci firmy od dłuższego czasu byli zainteresowani korzystaniem z opcji zakupów z dostawą do domu. Uruchomienie nowego kanału z pomocą platformy logistycznej Stuart, okazało się sukcesem. PSS „Społem" w Szczecinie dociera do nowego pokolenia konsumentów, wzmacniając relację z dotychczasowymi klientami marki. Firma regularnie odnotowuje wzrost sprzedaży w nowym kanale.

„Zależało nam na pozyskaniu nowych klientów, otwartych na korzystanie z nowoczesnego kanału zakupów, a także zaproponowaniu alternatywy stałym klientom. Dotychczas oferowaliśmy zamówienie zakupów z odbiorem osobistym, ale wszystko zmieniło się kilka miesięcy temu, gdy zaczęliśmy współpracę ze Stuart. Do tej pory zrealizowaliśmy razem prawie 2 tysiące zamówień pod drzwi odbiorcy, zwiększając wartość koszyka zakupowego o 10 proc. w stosunku do zamówień z odbiorem osobistym – poinformował Mariusz Rewkowski, główny analityk ds. handlu PSS „Społem". Dzięki uruchomieniu nowego kanału sieć może dziś lepiej rozpoznawać potrzeby klienta. Jak wynika z analiz firmy, odbiorcy najchętniej sięgają w dostawie po świeże produkty spożywcze, takie jak mięso i wędliny, owoce i warzywa. Do tego chętnie wybierane są również napoje i drobne artykuły przemysłowe. Zakupy najczęściej dokonywane są rano w godzinach 10:00-12:00 oraz po południu między 17:00 a 19:00. W przyszłości sieć sklepów „Społem" w Szczecinie chciałaby rozwinąć pakiet produktów w dostawie o lody i mrożonki. „Szybkie, cyfrowo zarządzane dostawy od Stuart to wygoda dla mieszkańców Szczecina i innych dużych polskich miast, w których jesteśmy obecni. Dzięki naszej platformie zakupy są dostarczane „tu i teraz", co jest nie tylko zgodne z oczekiwaniami wielu konsumentów, ale też realnie odciąża ich w codziennych obowiązkach, o każdej porze dnia" – wskazuje Agnieszka Majewska, General Manager w firmie Stuart. Celem Stuart jest sprostanie wyzwaniom związanym z logistyką ostatniej mili. Firma skupia się na innowacyjnym podejściu do bez emisyjnej logistyki, rozszerzając udział środków transportu przyjaznych dla środowiska. Obecnie aż 60% floty Stuart składa się z ekologicznych pojazdów, takich jak rowery e-cargo, hulajnogi czy e-skutery. Oszczędność czasu i zasobów przynosi także wykorzystanie algorytmów do wyznaczania tras dostaw, dzięki czemu firma optymalizuje cały proces logistyczny.

Informacja na podstawie publikacji na portalu www.dlahandlu.pl z dnia 30/05/2023 źródło MW