krs coop facebook
Serwis Informacyjny Społem

aaa
2 lipca 2021r. o godz. 9.00 zapraszamy na piąte w tym roku spotkanie z cyklu "Zmiany przepisów prawa 2021"
Temat wiodący: „Zmiany w podatkach i prawie spółdzielczym od lipca 2021 r."
aaa
Neon „Społem" w teledysku „The Ride" Rafała Brzozowskiego
Utwór „The Ride" będzie reprezentował Polskę na najbliższej Eurowizji zaś neon pochodzi z dawnego Domu Towarowego Sezam...
aaa
Urząd Miasta Stalowa Wola w ramach cyklu „Dobre bo stalowowolskie" przygotował film promujący Zakład Piekarsko – Ciastkarski „Społem"...
aaa
Platforma ESPOLEM.PL ruszyła!
Społem ma już własny e-sklep, który działa już w najlepsze. Na razie na dostawy mogą liczyć m.in. mieszkańcy Warszawy, Wrocławia i Ozorkowa.
Copyright by KZRSS "Społem"

60 sklep Spółdzielni Piekarsko-Ciastkarskiej z Warszawy

Kategoria: SERWIS INFORMACYJNY SPOŁEM NR III/2019 Opublikowano: piątek, 30, sierpień 2019

Spółdzielnia Piekarsko – Ciastkarska z Warszawy posiada już 60 sklepów firmowych. Otwarty 24 lipca sklep jestr trzecim w Legionowie i 60 w całej firmowej sieci.
W ofercie nowego punktu handlowego jest blisko dwadzieścia rodzajów kanapek, w tym także z pastami robionymi na miejscu, kanapki wegańskie oraz wrapy. Są one przygotowywane na bazie chlebów pełnoziarnistych, chlebów na naturalnym zakwasie oraz bułek wypiekanych na miejscu, z surowego, niemrożonego ciasta oraz bajgli i croissantów.

Dodatkowo proponowane jest kilkanaście rodzajów pizzy, podawanej w całości lub kawałkach. Ciasto jest oczywiście autorskiej receptury SPC. W lokalu przygotowuje się także świeże sałatki, koktajle, jogurty z owocami, soki wyciskane na miejscu. Nie należy zapominać o drożdżówkach, w tym jagodziankach, wypiekanych w sklepie z surowego ciasta. Oczywiście poza ofertą gastronomiczną, można kupić także pieczywo i ciasto oraz wypić aromatyczną kawę, oraz świeżo wyciskane soki.
W sklepie prowadzony jest również wypiek pieczywa produkowanego metodą Cool Rising (z surowych kęsów ciasta, długo fermentowanych w niskich temperaturach).

Sklep posiada optymalną powierzchnię. Pozwoliło to na dobre wyeksponowanie sprzedawanych produktów, ale też wydzielono sporo miejsca na ich konsumpcję.

  • sisIII2019_warszawal03
  • sisIII2019_warszawal04
  • sisIII2019_warszawal05