krs coop facebook
Serwis Informacyjny Społem

aaa
KZRSS „Społem" informuje o zawartym porozumieniu o współpracy z firmą Net Innovation Software z Białegostoku.
aaa
Z okazji obchodów 115-lecia swojej działalności PSS Społem w Garwolinie zorganizowała piknik, na który zaproszono pracowników, emerytów oraz członków Spółdzielni.
aaa
Wiesław Depa prezes PSS Społem w Rzeszowie otrzymał nagrodę specjalną „MECENAS KULTURY PODKARPACKIEJ 2023"
aaa
Krzysztof Klenczon pracował w Społem!
Grażyna Saj-Klocek odnalazła w archiwach Spółdzielni zaskakujące dokumenty dotyczące jego zatrudnienia w 1960r.
aaa
Spotkanie studentów Europeistyki Uniwersytetu Warszawskiego z przedstawicielami spółdzielczości konsumenckiej „Społem"
Tematem spotkania była: „Spółdzielczość w Polsce, w UE i na świecie" oraz perspektywy zawodowe dla studentów.
aaa
Po generalnej przebudowie, PSS Szczecin otworzył dla klientów sklep Orion przy ul. Księcia Bogusława X 18a
Sklep mieści się w tym samym miejscu od 1973 r., a na swoje pięćdziesięciolecie otrzymał nowoczesny wygląd.
aaa
Społem Coop na szczycie Kilimandżaro!
Łukasz Bogdanowski ze stowarzyszeniem „Szlak Mi Się Trafił" zdobył Kilimandżaro.
Copyright by KZRSS "Społem"

13 edycja Poland &CEE Retail Summit

Kategoria: SERWIS INFORMACYJNY SPOŁEM NR I/2023 Opublikowano: środa, 05, kwiecień 2023

sisII2023retail summit2023W dniach 29-30 marca 2023r. odbyła się 13 edycja Poland &CEE Retail Summit w hotelu DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Centre w Warszawie. W ramach konferencji odbył się panel dyskusyjny pt. Budowanie „zrównoważonej" marki.
W panelu tym udział wziął Prezes Zarządu KZRSS Ryszard Jaśkowski, a także Maja Marciszewska, Category Manager OTC & Nutrition PLEE, Reckitt Health, Beata Rożek, Dyrektorka ds. Korporacyjnych, Mars Wrigley, Daria Prochenka, Prezes Zarządu Clochee, Paweł Nowak, Prezes Zarządu Goodvalley, producenta marki Dolina Dobra. Moderatorem panelu był Mateusz Boruta Managing Director ECR Polska.

Sam panel zaowocował bardzo żywą dyskusją na temat „zrównoważonej" marki. Eksperci rozmawiali m.in. o tym, w jaki sposób daje się wykorzystać ESG i zrównoważony rozwój w celu zachwycenia klienta jego doświadczeniami zakupowymi.