Marka „Społem" w rankingu Forbes!
Marka "Społem" została wyceniona w tegorocznym rankingu magazynu "Forbes" na 499 mln zł, wyprzedzając min. marki takich sieci jak Stokrotka, czy Delikatesy Centrum. Według "Rankingu Top 200 najcenniejszych polskich marek" łączna wartość marek laureatów została oszacowana na ponad 57 mld zł, czyli aż o 6,6 mld zł więcej niż przed rokiem. Marka „Społem" pojawiła się na 29 miejscu zestawienia najbardziej rozpoznawalnych polskich marek, a na 5 miejscu w kategorii sprzedaż detaliczna żywności.
PSS Ozorków wybuduje nowy pawilon na miejscu spalonego
Ruszyły prace przygotowujące teren pod budowę nowego pawilonu PSS Społem przy ul. Starzyńskiego w Ozorkowie, już w listopadzie w tym miejscu pojawiły się ciężkie maszyny i rozpoczęła się budowa nowego obiektu – w miejsce „Stodoły", doszczętnie zniszczonej w pożarze z 26 sierpnia ubiegłego roku. Budynek będzie piętrowy, murowany, na parterze znajdzie się duży sklep PSS Społem i dwa lokale pod wynajem, natomiast na I piętrze galeria handlowa i kawiarnia.
Syzyf roku w kategorii Spółdzielnia Roku przyznana!
8 października 2022 roku odbyła się Uroczysta Gala 20-lecia Kongregacji Przemysłowo — Handlowej OIG. Wzięło w niej udział ponad 140 przedsiębiorców i zaproszonych gości. W trakcie uroczystości zasłużeni dla Polskiego Handlu przedsiębiorcy otrzymali odznaczenia państwowe i ministerialne. Syzyfa Roku w kategorii Spółdzielnia Roku otrzymała Społem – Poznańska Spółdzielnia Spożywców. Laureatom serdecznie gratulujemy!
Podwawelska Spółdzielnia Spożywców Laureatem Konkursu Kod Innowacji w roku 2022
W konferencji GS1 Polska, która odbyła się w trybie hybrydowym i była transmitowana przy współpracy z ICAN Institute, udział wzięli przedstawiciele Jeronimo Martins Polska, Fresh Logistics i Lactalis.
W debacie o digitalizacji wystąpili Tomasz Sączek z IPP Polska, Jadwiga Żurek z Arvato, Adam Sobolewski z Opontia, Damian Kołata z Cushman &Walkefield i Adam Majchrzak z Savillis Polska. Eksperci rozmawiali na temat rozwiązań wspierających cyfrową transformację biznesu, omawiali najnowsze trendy i wyzwania w obszarze cyfryzacji oraz dyskutowali o idei modelu paperless.