krs coop facebook
Serwis Informacyjny Społem

aaa
Kolejna Konferencja „SPOŁEM 2024" już za nami!
aaa
SYSTEM KAUCYJNY - PRAKTYCZNE WSKAZÓWKI DOTYCZĄCE WDRAŻANIA NOWYCH PRZEPISÓW
Zapraszamy na spotkanie z ekspertem!
aaa
Nowo wyremontowany sklep „Społem" Powszechnej Spółdzielni Spożywców w Białej Podlaskiej
aaa
Pierwsze posiedzenie zgromadzenia ogólnego KRS
Wzięło w nim udział 99 ze 102 delegatów wybranych na VII Kongresie. Zgromadzenie wybrało Zarząd Krajowej Rady Spółdzielczej, Prezydium Zgromadzenia...
aaa
W dniach 22-23 stycznia 2024 r. obradował VII Kongres Spółdzielczości, który jest najwyższym organem samorządu spółdzielczego w Polsce.
Copyright by KZRSS "Społem"

Powitanie lata w "Społem" WSS Praga Południe

Kategoria: SERWIS INFORMACYJNY SPOŁEM NR III/2013 Opublikowano: poniedziałek, 01, lipiec 2013

sis01072013 warszawa lidW czwartek, 20 czerwca br., przed sklepem "Lux" przy ul. Patriotów 172 w dzielnicy Warszawa Radość odbył się festyn zorganizowany przez "Społem" Warszawską Spółdzielnię Spożywców Praga Południe pod hasłem: "Powitanie lata".

Na festynie wielu dostawców praskiej spółdzielni wystawiało swoje wyroby: pieczywo – Spółdzielnia Piekarsko Ciastkarska, wyroby cukiernicze – firma "Bajgle", soki – firma "Lubsad", dania gotowe – firma "Eat Me", jogurty – firma "Zott", nabiał – spółdzielnie OSM Garwolin i Białuty oraz produkty ekologiczne – firmy "Symbio" i "Bionica".

Na stoisku "Społem" WSS Praga Południe oprócz możliwości zakupienia artykułów ekologicznych i zdrowej żywności, można było kupić książki o tematyce kulinarnej znanej dziennikarki i wybitnej autorki ponad trzydziestu książek kulinarnych, Hanny Szymanderskiej. Autorka opatrywała książki dedykacjami, odpowiadała na pytania klientów i udzielała porad kulinarnych.

Firmy "Sokołów" i "Taurus" przygotowały stoiska, na których klienci mieli możliwość degustowania wyrobów z grilla i pierogów. Dużym powodzeniem cieszyły się ekologiczne pierogi z mięsem, kapustą i grzybami oraz ze szpinakiem z firmy "Taurus". Klientom umilał czas ludowy zespół muzyczny "Morsy" z Domu Kultury w Dębicy.

Zaproszona młodzież ze Szkoły Podstawowej nr 116 była zachwycona degustacją lodów firmy "Ice Mastry". Ekspert z firmy "Bionica", Teresa Majewska, opowiedziała dzieciakom jak produkuje się produkty ekologiczne, na czym polega piramida zdrowego żywienia i jak ważne dla nas wszystkich są zachowania ekologiczne: segregacja odpadów, dbanie o czystość lasów i powietrza itp. Dorośli zaskoczeni byli zainteresowaniem, jakie wykazywała tymi tematami młodzież z IV klas szkoły podstawowej i mądrymi pytaniami jakie zadawały dzieci w trakcie prelekcji.

W sklepie "Lux" zorganizowany został konkurs dla klientów. Troje klientów otrzymało duże kosze prezentowe za największe wartościowo zakupy dokonane w tym dniu do godziny 16.30.

Festyn został zorganizowany w celu propagowania sklepów "Społem" i dodatkowych korzyści dla klientów wynikających z zakupów dokonywanych w tych sklepach. Poza tym eksponowane były mocne strony, jakimi charakteryzuje się oferta sklepów spółdzielczych. Sklepy te wyróżniają się przecież ofertą produktów ekologicznych i zdrowej żywności, świeżym mięsem i nabiałem, wędlinami bez konserwantów i produktami regionalnymi. Posiadają wiele produktów opatrzonych znakiem Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi "Poznaj dobrą żywność" i produktów ekologicznych z "zielonym liściem". Personel sklepów składa się z ludzi z wieloletnim doświadczeniem w handlu detalicznym, wyczulonych na potrzeby klienta i potrafiących służyć profesjonalna pomocą.

– Nasuwa się pytanie: czy takie festyny bronią się ekonomicznie? Czy na nich się zarabia?

– W dobie kryzysu i naszych trudności związanych z walką o klienta, dokonującą się w mediach, w telewizji i wywołaną przez hipermarkety i dyskonty dysponujące wielkimi środkami finansowymi na takie cele, nasze festyny organizowane przed naszymi sklepami i wyróżnianie się ofertą oraz fachową obsługą wydają się długofalowo najlepszą naszą obroną. Nawet, jeśli chwilowe efekty wzrostu sprzedaży nie są takie, jakich byśmy oczekiwali, z pewnością nasze inicjatywy przynoszą efekty w postaci zwiększenia lojalności naszych klientów oraz zwiększenia zainteresowania tych klientów, którzy nie dokonują u nas zakupów regularnie – powiedział Jacek Kupczyński – kierownik Działu Marketingu "Społem" WSS Praga Południe.

  • sis01072013_warszawa_01
  • sis01072013_warszawa_02
  • sis01072013_warszawa_03
  • sis01072013_warszawa_04