krs coop facebook
Serwis Informacyjny Społem

aaa
Otwarcie sklepu w głogowskiej PSS „Społem"
Sklep „Magoria" przy ul. Morcinka, po 3 tyg. remontu, został ponownie otwarty...
aaa
SPRAWDŹ CZY MASZ OBOWIĄZEK SPORZĄDZENIA AUDYTU ENERGETYCZNEGO PRZEDSIĘBIORSTWA...
aaa
Wiecha na nowej inwestycji „Społem" WSS Praga Południe
W dniu 20.04 br. odbyła się uroczystość zawieszenia wiechy na flagowej inwestycji „Społem" WSS Praga Południe, o nazwie „Rondo Wiatraczna".
aaa
Otwarcie nowego sklepu spożywczego PSS "Społem" w Busku-Zdroju
Nowo powstała placówka o nazwie „Firmowy" zajmuję powierzchnie 123 metrów kwadratowych, posiada parking...
Copyright by KZRSS "Społem"

Marketingowe akcje „Społem” WSS Śródmieście

Kategoria: SERWIS INFORMACYJNY SPOŁEM NR IV/2013 Opublikowano: piątek, 27, grudzień 2013

„Społem” Warszawska Spółdzielnia Spożywców Śródmieście w Warszawie w ciągu roku intensywnie prowadzi akcje marketingowe. Tylko na przełomie listopada i grudnia br. śródmiejska spółdzielnia prowadziła następujące akcje.

         Pod koniec listopada i na początku grudnia br. „Społem” WSS Śródmieście   zorganizowała trzy spotkania z przedszkolakami w ramach akcji „Właściwe odżywianie pomaga w nauce”.

         Najpierw przedstawiciele śródmiejskiej „Społem” WSS, Mazowieckiej Agencji Handlowej „Społem” Sp. z o.o. i  partnerów handlowych „Społem” spotkali się w dwóch turach z przedszkolakami w Przedszkolu nr 165 przy ul. Ratuszowej 8a. Jednym z siedmiu programów edukacyjnych realizowanych w tej placówce jest program ekologiczny miasta stołecznego Warszawy. Na terenie przedszkola w mini ogródku uprawiane są warzywa. Dzieci uczestniczą w pracach przygotowawczych, obserwują wegetację roślin, a w końcowej fazie dokonują zbiorów. Zbiory z kolei są wykorzystane do przyrządzania posiłków.

         Partnerzy handlowi „Społem” dostarczyli na spotkania produkty, m.in.: parówki, warzywa, owoce, nabiał, ciasteczka i artykuły zbożowe. Na zakończenie każdego ze spotkań dzieci w asyście dietetyka i organizatorów, używając piktogramów, odwzorowywały Piramidę Zdrowego Żywienia. Dyrekcja przedszkola, w imieniu dzieci i grona pedagogicznego, podziękowała za przeprowadzone warsztaty, a dzieci posumowały zdobyte wiadomości malując „Talerz zdrowia”, pokazując w swoich pracach jak ważne jest właściwe odżywianie, czy też odwzorowując Piramidę Zdrowego Żywienia.

         Ostatnim spotkaniem w tym roku było spotkanie z przedszkolakami z Przedszkola nr 2 przy ul. Orlej 11. Dzieci pięknie współpracowały z prowadzącą panią dietetyk, odpowiadając na zadane pytania lub same zgłaszając uwagi do omawianej kwestii. Wszystkie dzieci uczestniczące w spotkaniu otrzymały różne gadżety, a za udział w konkursie zwycięzcy otrzymali koszulki firmy JBB.

         „Społem” WSS Śródmieście w swoich placówkach handlowych również kontynuuje popularyzowanie produktów, które otrzymały znak najwyższej jakości „Poznaj Dobrą Żywność”, w ramach Programu Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi: „Poznaj Dobrą Żywność”, funkcjonującego od 1 maja 2004 roku.

         W dniu 27 listopada br. w sklepie „Lux” w Warszawie przy ul. Wyki 11, należącym do „Społem” WSS Śródmieście, spółdzielnia zorganizowała Pokaz Kulinarny pod patronatem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Wśród kontrahentów byli: PPM „Taurus” z Pilzna, Firma Bracia J.A.W. Urbanek, Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” w Kielcach, Pudliszki, Invest Michel, Firma Handlowo-Usługowa „Frutta”. Produkty kontrahentów zostały wykorzystane do sporządzenia sałatek, według przepisów uzgodnionych z tymi partnerami handlowymi. Klienci mogli też spróbować pierogi o trzech smakach oraz wędliny firmy „Taurus”.

         Podczas Pokazu Kulinarnego promowana była również marka własna „Społem”, którą na rynek wprowadziła Krajowa Platforma Handlowa Społem.

         Nad przebiegiem pokazu czuwali kontrahenci i pracownicy Sekcji Marketingu „Społem” WSS Śródmieście. Spotkania z klientami, nie po raz pierwszy w takich okolicznościach, przyniosły organizatorom nowe doświadczenia.

         Również w dniu 27 listopada br., w sklepie „Lux” przy ul. Wyki 11, przedstawiciele Stowarzyszenia PEMI – Podpis Elektroniczny Mobile Internet, prowadzili akcję informacyjną ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej „590 powodów, dla których warto kupować polskie produkty”, uświadamiając konsumentom, jakie korzyści wynikają z kupowania rodzimych produktów oraz jak je rozpoznawać na sklepowej półce.

         Partnerem ogólnopolskiej akcji jest sieć sklepów „Społem”. Stąd, podobnie jak w tym sklepie „Lux”, w blisko tysiącu sklepów „Społem” w całej Polsce, przez miesiąc prowadzona była akcja informacyjna.

         Brand Manager akcji „590 powodów …” wręczyła przedstawicielom śródmiejskiej „Społem” WSS podziękowanie za zaangażowanie w prowadzonej przez Stowarzyszenie PEMI akcji.

         W dniach 29 i 30 listopada br., po raz kolejny, w Spółdzielczym Domu Handlowym „Hala Mirowska” w Warszawie, należącym do „Społem” WSS Śródmieście, odbyła się doroczna Świąteczna Zbiórka Żywności artykułów o wydłużonym terminie przydatności, organizowana przez Federację Polskich Banków Żywności.

         W specjalnie zaaranżowanych miejscach w hali, przy asyście wolontariuszy, klienci pozostawiali oczekiwane produkty. W ciągu dwóch dni, zgromadzono ponad 700 kg artykułów o wydłużonym terminie przydatności.

        Wszystkie zebrane artykuły zostały przez organizatora zbiórki zważone, odpowiednio posegregowane i przed Świętami Bożego Narodzenia będą rozdysponowane dla najbardziej potrzebujących.