krs coop facebook
Serwis Informacyjny Społem

aaa
SPOŁEM COOP NA SZCZYCIE KILIMANDŻARO !
Łukasz Bogdanowski ze stowarzyszeniem „Szlak Mi Się Trafił" zdobył Kilimandżaro.
aaa
Zarząd KZRSS „Społem" w Warszawie serdecznie zaprasza prezesów i członków zarządów spółdzielni na kolejną, wiosenną konferencję „SPOŁEM 2023"
aaa
Ogólnopolski program Doceń Polskie ponownie certyfikował Chleb Żytni produkowany przez PSS Głogów
Wyróżnienie to przyznawane jest wyłącznie najwyższej jakości polskim produktom spożywczym
aaa
Pierwsze w Historii Euro Coop posiedzenie Prezydium poza siedzibą organizacji
W dniach 22-24 lutego br. Związek stał się gospodarzem pierwszego w historii tej organizacji spotkania Prezydium poza jej siedzibą.
aaa
Fundacja „Hospicjum głogowskie" przyznała nagrody FILANTROP 2023
Wśród wyróżnionych PSS Głogów.
aaa
W OBRONIE „CHLEBA POWSZEDNIEGO" !
Celem działań Związku jest zbudowanie szerokiej koalicji „ZA CHLEBEM" ponadpartyjnej i ponad podziałami.
Copyright by KZRSS "Społem"

Akcje handlowe Mazowieckiej Agencji Handlowej „Społem" wspierane plakatami dla placówek handlowych Spółdzielni

Kategoria: SERWIS INFORMACYJNY SPOŁEM NR IV/2018 Opublikowano: czwartek, 22, listopad 2018

PLAKAT – „Narodziny polskiego plakatu artystycznego datuje się na rok 1899. Wówczas powstał pierwszy z tych szczególnych druków - Wnętrze Stanisława Wyspiańskiego, plakat teoretycznie informacyjny, powiadamiający o przedstawieniu sztuki Maurycego Maeterlincka i towarzyszącym mu odczycie Stanisława Przybyszewskiego. (...). Od tej pory, wyrafinowany w formie plakat budował swój specyficzny prestiż. Pozostając medium ulicznym, społecznym, sięgał po ważkie treści, stawiał intelektualną poprzeczkę coraz wyżej." (www.culture.pl 2007 r.)

Autorka tekstu stawia pytania czy tradycyjny plakat jest jeszcze potrzebny, czy nie wyparły go inne media, czy plakat utrzyma natężenie tempa życia? „Plakat jest dzieckiem kapitalizmu" (Jan Lenica). Spełnia funkcję reklamy. Jest medium informacji i reklamy. Plakat jest dialogiem, który cechuje indywidualizm i przekaz. Stąd wykorzystanie tej formy reklamy również przez Mazowiecką Agencję Handlową „Społem". Jak pisaliśmy w poprzednim wydaniu Biuletynu, plakaty MAH poza celem informującym o atrakcyjnej cenie detalicznej ustalonej przez Spółdzielnię, mają za zadanie edukować klienta na temat walorów zdrowotnych produktów. Takie hasło zamieściliśmy na plakacie zorganizowanym z ZM SOKOŁÓW S.A. – „Zdrowe bo wołowe" i z firmą BAKOMA – „BIO z natury!". Kontynuacją jest kolejny plakat „Z natury polecamy to co najlepsze", przygotowujemy też plakat z cukrem trzcinowym w roli głównej. Na plakatach promujemy również żywność mrożoną, zdrową i praktyczną w przygotowaniu. Spółdzielczość Spożywcza w 2019 roku – 150 lat działania, a polski plakat w tym samym roku to 120 lat istnienia.