krs coop facebook
Serwis Informacyjny Społem

aaa
Marka „Społem" w rankingu Forbes!
Marka "Społem" została wyceniona w tegorocznym rankingu magazynu "Forbes" na 499 mln zł, wyprzedzając min. marki takich sieci jak Stokrotka, czy Delikatesy...
aaa
Na miejscu spalonego powstanie nowy pawilon
Ruszyły prace przygotowujące teren pod budowę nowego pawilonu PSS Społem przy ul. Starzyńskiego w Ozorkowie, już w listopadzie w tym miejscu pojawiły...
aaa
Podwawelska Spółdzielnia Spożywców Laureatem Konkursu Kod Innowacji w roku 2022
W tym roku organizatorzy nagrodzili firmy, które przeprowadziły efektywne wdrożenia standardów GS1 i wyeliminowały w organizacji dokumenty papierowe.
aaa
Mamy jeszcze wolne miejsca na 3-dniowym szkoleniu na temat: BILANS 2022
Serdecznie zapraszamy!
aaa
„Społem" Powszechna Spółdzielnia Spożywców obchodziła w niedzielę 18 września swoje 125-lecie na konecczyźnie.
Z okazji tego pięknego jubileuszu pracownicy i zarządcy spotkali się, by wspólnie świętować. Na imprezie pojawili się przedstawiciele władz gminy i powiatu.
aaa
Firma Społem zdobyła nagrodę w kategorii Localness 2022!
To szczególne wyróżnienie na rynku retail/FMCG, które zostaje przyznane sieciom detalicznym przez ich konsumentów.
Copyright by KZRSS "Społem"

Platforma ESPOLEM.PL ruszyła!

Kategoria: SERWIS INFORMACYJNY SPOŁEM NR I/2021 Opublikowano: piątek, 19, marzec 2021

Społem ma już własny e-sklep, który działa już w najlepsze. Na razie na dostawy mogą liczyć m.in. mieszkańcy Warszawy, Wrocławia i Ozorkowa. Krajowy Związek Rewizyjny Spółdzielni Spożywców Społem zachęca pozostałe spółdzielnie do współpracy. Oprogramowanie e-sklepu Społem jest przystosowane do tego, żeby do inicjatywy mogły przyłączyć się inne podmioty. KZRSS planuje, że na koniec I kwartału 2021 roku projekt obejmie 15 spółdzielni.

Dzięki temu pojawią się pierwsze efekty synergii, szczególnie w pozycjonowaniu i promocji spółdzielczości w sieci. Projekt sfinalizowano pod koniec ub.r. Jako pierwsze sprzedaż przez Internet wdrożyły spółdzielnia Feniks z Wrocławia i stołeczne Hale Banacha. W ciągu kilku tygodni sklep pozyskał ponad 800 klientów, którzy złożyli 1,65 tys. zamówień o wartości około 318 tys. zł. Średnia wartość pojedynczych zakupów wyniosła 192 zł. Blisko 70% nabywców to osoby w wieku 25-54 lata. W spółdzielczym e-sklepie najczęściej zakupy robią kobiety (67% klientów). Do dziś, oprócz wrocławskiego Feniksa i warszawskich Hal Banacha, platformę espolem.pl zaimplementowały spółdzielnie Społem z Ozorkowa i Bytomia oraz stołeczna Hala Wola. W I kwartale br. do projektu dołączą Społem WSS Praga Południe w Warszawie oraz PSS-y w Olkuszu, Poznaniu i Olsztynie. Docelowo KZRSS chciałaby przenieść na jedną, wspólną platformę e-commerce cały spółdzielczy e-handel. Zapraszamy na www.espolem.pl!