krs coop facebook
Serwis Informacyjny Społem

aaa
Nowy pawilon handlowy „Społem" PSS w Śremie
Jest to kolejny pawilon, którego elewacja jest wykonana z czerwonego szkła i euronitu antracytowego.
aaa
Już we wrześniu zapraszamy pierwsze siatkarskie rozgrywki!
AL-KO Superpuchar Polski im. Andrzeja Niemczyka w piłce siatkowej kobiet oraz AL-KO Superpuchar Polski Mężczyzn 2024
aaa
Krajowy Związek Rewizyjny Spółdzielni Spożywców „Społem" kontynuuje współpracę z Polską Ligą Siatkówki
Podpisana w dniu 14 lipca br. nowa umowa obejmuje wszystkie prowadzone przez PLS rozgrywki…
aaa
Co z pojemnikami dań na wynos? Kiedy szklane butelki?- odpowiadamy na pytania odnośnie systemu kaucyjnego…
Copyright by KZRSS "Społem"

Otwarcie sklepu „Społem" PSS w Stalowej Woli

Kategoria: SERWIS INFORMACYJNY SPOŁEM NR II/2016 Opublikowano: poniedziałek, 13, czerwiec 2016

W dniu 1 czerwca br otwarto, po kapitalnym remoncie, sklep nr 38 „Społem" Powszechnej Spółdzielni Spożywców w Stalowej Woli, przy ul. Siedlanowskiego. Koszt remontu oraz wymiany sprzętu w sklepie wyniósł około 250 tysięcy złotych.
Jest to już kolejna inwestycja spółdzielni w tym roku, po modernizacji sklepu na osiedlu Piaski i wyremontowaniu restauracji „Słoneczna".

Obecnie w spółdzielni trwają prace nad dwoma projektami modernizacji w przyszłym roku dwóch kolejnych placówek handlowych: sklepu „Justyna" przy ul. Poniatowskiego i sklepu „Lux" przy ul. Okulickiego.
Sklep „Lux", po przebudowie i modernizacji, zmieni się kompletnie. W tej chwili jest już jego wizualizacja i trwają prace projektowe przebudowy wnętrza i zabudowy nowej galerii, gdzie powstaną delikatesy „Społem". Sklep będzie mniejszy i będzie wykonany w konwencji eleganckiej. Będą obowiązywać w nim normalne, dobre ceny.
Z analiz wykonanych przez „Społem" PSS w Stalowej Woli wynika, że dochody zmodernizowanych delikatesów przy ul. Narutowicza po zmianach wzrosły aż o 40%. Ponadto z danych podawanych przy zakładaniu kart stałego klienta wynika, że z sieci handlowej stalowowolskiej „Społem" PSS korzysta coraz młodsze pokolenie. Dużą grupę klientów stanowią osoby w wieku 40-45 lat.