krs coop facebook
Serwis Informacyjny Społem

aaa
Kolejna Konferencja „SPOŁEM 2024" już za nami!
aaa
SYSTEM KAUCYJNY - PRAKTYCZNE WSKAZÓWKI DOTYCZĄCE WDRAŻANIA NOWYCH PRZEPISÓW
Zapraszamy na spotkanie z ekspertem!
aaa
Nowo wyremontowany sklep „Społem" Powszechnej Spółdzielni Spożywców w Białej Podlaskiej
aaa
Pierwsze posiedzenie zgromadzenia ogólnego KRS
Wzięło w nim udział 99 ze 102 delegatów wybranych na VII Kongresie. Zgromadzenie wybrało Zarząd Krajowej Rady Spółdzielczej, Prezydium Zgromadzenia...
aaa
W dniach 22-23 stycznia 2024 r. obradował VII Kongres Spółdzielczości, który jest najwyższym organem samorządu spółdzielczego w Polsce.
Copyright by KZRSS "Społem"

"Społem" WSS Śródmieście intensyfikuje promocję Programu "Poznaj Dobrą Żywność"

Kategoria: SERWIS INFORMACYJNY SPOŁEM NR I/2013 Opublikowano: piątek, 22, luty 2013

W dniu 11 lutego 2013 r. w Ministerstwie Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie, na zaproszenie Anity Szczykutowicz – dyrektora Departamentu Promocji i Komunikacji, odbyło się spotkanie mające na celu zacieśnienie współpracy między Ministerstwem a "Społem" Warszawską Spółdzielnią Spożywców Śródmieście w ramach promocji Programu "Poznaj Dobrą Żywność".

W spotkaniu uczestniczyła Anna Tylkowska – prezes Zarządu "Społem" WSS Śródmieście oraz Jolanta Jędrzejewska – kierownik Sekcji Marketingu spółdzielni.

Pierwszym widocznym efektem tego spotkania jest reklama Programu "Poznaj Dobrą Żywność" w marcowym numerze "Informacji Handlowej" śródmiejskiej spółdzielni.

Jednocześnie trwają rozmowy na temat dalszego zintensyfikowania promocji tego programu w "Społem" WSS Śródmieście.

W dniu 11 lutego 2013 r. w Ministerstwie Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie, na zaproszenie Anity Szczykutowicz – dyrektora Departamentu Promocji i Komunikacji, odbyło się spotkanie mające na celu zacieśnienie współpracy między Ministerstwem a "Społem" Warszawską Spółdzielnią Spożywców Śródmieście w ramach promocji Programu "Poznaj Dobrą Żywność".

W spotkaniu uczestniczyła Anna Tylkowska – prezes Zarządu "Społem" WSS Śródmieście oraz Jolanta Jędrzejewska – kierownik Sekcji Marketingu spółdzielni.

Pierwszym widocznym efektem tego spotkania jest reklama Programu "Poznaj Dobrą Żywność" w marcowym numerze "Informacji Handlowej" śródmiejskiej spółdzielni.

Jednocześnie trwają rozmowy na temat dalszego zintensyfikowania promocji tego programu w "Społem" WSS Śródmieście.