krs coop facebook
Serwis Informacyjny Społem

aaa
Młode Spółdzielnie konsumenckie w Europie
Organizacja Euro Coop wspiera działania oraz rozwój spółdzielni w Europie.
aaa
Posiedzenie Zarządu Euro Coop
Z ramienia KZRSS w spotkaniu brali udział Prezes Zarządu Ryszard Jaśkowski bedacy członekiem Zarządu Euro Coop oraz Agnieszka Wroniewicz Dyrektor...
aaa
Kolejna konferencja Społem już za nami!Posiedzenie Zarządu Euro Coop
Copyright by KZRSS "Społem"

"Społem" PSS "Zgoda" w Mikołowie nagrodzona "Orłem Agrobiznesu"

Kategoria: SERWIS INFORMACYJNY SPOŁEM NR II/2013 Opublikowano: wtorek, 09, kwiecień 2013

W dniu 20 marca 2013 r. w Domu Literatury w Warszawie, przy ul. Krakowskie Przedmieście, odbyła się uroczystość wręczenia "Orłów Agrobiznesu", w ramach 41. edycji ogólnopolskiego konkursu organizowanego przez warszawską Agencję Promocyjno -Wydawniczą EMS. Wśród laureatów konkursu znalazła się "Społem" Powszechna Spółdzielnia Spożywców "Zgoda" w Mikołowie.

Nagroda została przyznana spółdzielni jako wyróżnienie za atrakcyjne produkty własne, właściwą estetykę obiektów handlowych, wysoką jakość i profesjonalizm obsługi, troskę o klienta i jego potrzeby oraz w oparciu o pozytywną opinię o spółdzielni klientów i mieszkańców miasta.

Był to 299. "Orzeł Agrobiznesu" w historii tej nagrody. Nagrodę wręczał jej honorowy patron, wicemarszałek Sejmu RP, Eugeniusz Grzeszczak, na podstawie rekomendacji "Platynowego Promotora Orłów Agrobiznesu", Marka Balcera – burmistrza Mikołowa.

Nagroda "Orła Agrobiznesu" przyznawana jest od 2001 roku. Otrzymują ją firmy posiadające udokumentowany sukces rynkowy, potwierdzony wynikami zleconych przez organizatora konkursu ankietowych badań konsumenckich.

Uzyskanie nagrody poprzedza etap nominacji do "Orła Agrobiznesu". Nominacje przyznawane są na podstawie rekomendacji przedstawianych przez przedstawicieli samorządów lokalnych, inne instytucje i osoby godne zaufania oraz przez laureatów "Orła Agrobiznesu" z poprzednich edycji. Nagrody i nominacje przyznaje Kapituła złożona z polityków zajmujących się problematyką konsumencką i rynkową, marketingowców, ekonomistów, specjalistów zajmujących się polityką jakości – wizerunkiem. Przy ocenie brana jest pod uwagę skuteczność wchodzenia z nowymi produktami na rynek, umiejętność prowadzenia negocjacji handlowych, terminowość w kontaktach biznesowych, sposób promocji, tworzenie wizerunku firmy przyjaznego konsumentowi i dobrą współpracę z władzami samorządowymi.

Każdy laureat konkursu otrzymuje licencję uprawniającą do wykorzystania znaku "Orła Agrobiznesu" w działalności promocyjno-reklamowej. .

W dniu 20 marca 2013 r. w Domu Literatury w Warszawie, przy ul. Krakowskie Przedmieście, odbyła się uroczystość wręczenia "Orłów Agrobiznesu", w ramach 41. edycji ogólnopolskiego konkursu organizowanego przez warszawską Agencję Promocyjno -Wydawniczą EMS. Wśród laureatów konkursu znalazła się "Społem" Powszechna Spółdzielnia Spożywców "Zgoda" w Mikołowie.

Nagroda została przyznana spółdzielni jako wyróżnienie za atrakcyjne produkty własne, właściwą estetykę obiektów handlowych, wysoką jakość i profesjonalizm obsługi, troskę o klienta i jego potrzeby oraz w oparciu o pozytywną opinię o spółdzielni klientów i mieszkańców miasta.

Był to 299. "Orzeł Agrobiznesu" w historii tej nagrody. Nagrodę wręczał jej honorowy patron, wicemarszałek Sejmu RP, Eugeniusz Grzeszczak, na podstawie rekomendacji "Platynowego Promotora Orłów Agrobiznesu", Marka Balcera – burmistrza Mikołowa.

Nagroda "Orła Agrobiznesu" przyznawana jest od 2001 roku. Otrzymują ją firmy posiadające udokumentowany sukces rynkowy, potwierdzony wynikami zleconych przez organizatora konkursu ankietowych badań konsumenckich.

Uzyskanie nagrody poprzedza etap nominacji do "Orła Agrobiznesu". Nominacje przyznawane są na podstawie rekomendacji przedstawianych przez przedstawicieli samorządów lokalnych, inne instytucje i osoby godne zaufania oraz przez laureatów "Orła Agrobiznesu" z poprzednich edycji. Nagrody i nominacje przyznaje Kapituła złożona z polityków zajmujących się problematyką konsumencką i rynkową, marketingowców, ekonomistów, specjalistów zajmujących się polityką jakości – wizerunkiem. Przy ocenie brana jest pod uwagę skuteczność wchodzenia z nowymi produktami na rynek, umiejętność prowadzenia negocjacji handlowych, terminowość w kontaktach biznesowych, sposób promocji, tworzenie wizerunku firmy przyjaznego konsumentowi i dobrą współpracę z władzami samorządowymi.

Każdy laureat konkursu otrzymuje licencję uprawniającą do wykorzystania znaku "Orła Agrobiznesu" w działalności promocyjno-reklamowej. .