Nowy nośnik reklamowy na sklepach "Społem" PSS w Poznaniu
W "Społem" Poznańskiej Spółdzielni Spożywców w Poznaniu chcąc dotrzeć z ofertą handlową spółdzielni do jak najszerszego grona odbiorców, oprócz plakatów reklamowych wywieszanych w witrynach okiennych, postanowiono wykorzystać miejsce, jakim są elewacje sklepów. W tym celu zamontowano billboardy reklamowe o wymiarach 4x2 m, na elewacjach pięciu sklepów, które znajdują się przy ruchliwych trasach komunikacyjnych Poznania.
W ten sposób 16 ofert promocyjnych dotarło do pieszych, a przede wszystkim do wielu kierowców i pasażerów samochodów oraz użytkowników środków komunikacji miejskiej, z okien których bardzo dobrze widoczne są sklepy zaopatrzone w billboardy. Dodatkowo billboardy przynoszą spółdzielni wymierne korzyści z tytułu współpracy z producentami i dostawcami reklamowanych produktów.
Oprócz billboardów reklamowych spółdzielnia kontynuuje reklamę na obiektach sportowych oraz w czasie rozgrywek sportowych. W ramach współpracy z Międzyszkolnym Uczniowskim Klubem Sportowym w Poznaniu, spółdzielnia prowadzi sponsoring grupy koszykarek Rocznik ’97. W ramach podpisanej umowy, "Społem" PSS w Poznaniu, jako sponsor zespołu, zapewnia co miesiąc wodę mineralną i napoje izotoniczne dla drużyny, z okazji świąt – paczki dla zawodniczek oraz sponsoruje pikniki organizowane na otwarcie i zamknięcie sezonu rozgrywek. W zamian za to Międzyszkolny Uczniowski Klub Sportowy zabiera ze sobą na wszystkie mecze wyjazdowe baner reklamujący spółdzielnię, drugi baner jest umieszczony na stałe na hali rozgrywek POSiR przy ul. Chwiałkowskiego w Poznaniu. Informacja o "Społem" PSS – sponsorze, jest umieszczona na stronie internetowej Klubu, a zawodniczki grają w strojach, na których widnieje logo spółdzielni.
W "Społem" Poznańskiej Spółdzielni Spożywców w Poznaniu chcąc dotrzeć z ofertą handlową spółdzielni do jak najszerszego grona odbiorców, oprócz plakatów reklamowych wywieszanych w witrynach okiennych, postanowiono wykorzystać miejsce, jakim są elewacje sklepów. W tym celu zamontowano billboardy reklamowe o wymiarach 4x2 m, na elewacjach pięciu sklepów, które znajdują się przy ruchliwych trasach komunikacyjnych Poznania.
W ten sposób 16 ofert promocyjnych dotarło do pieszych, a przede wszystkim do wielu kierowców i pasażerów samochodów oraz użytkowników środków komunikacji miejskiej, z okien których bardzo dobrze widoczne są sklepy zaopatrzone w billboardy. Dodatkowo billboardy przynoszą spółdzielni wymierne korzyści z tytułu współpracy z producentami i dostawcami reklamowanych produktów.
Oprócz billboardów reklamowych spółdzielnia kontynuuje reklamę na obiektach sportowych oraz w czasie rozgrywek sportowych. W ramach współpracy z Międzyszkolnym Uczniowskim Klubem Sportowym w Poznaniu, spółdzielnia prowadzi sponsoring grupy koszykarek Rocznik ’97. W ramach podpisanej umowy, "Społem" PSS w Poznaniu, jako sponsor zespołu, zapewnia co miesiąc wodę mineralną i napoje izotoniczne dla drużyny, z okazji świąt – paczki dla zawodniczek oraz sponsoruje pikniki organizowane na otwarcie i zamknięcie sezonu rozgrywek. W zamian za to Międzyszkolny Uczniowski Klub Sportowy zabiera ze sobą na wszystkie mecze wyjazdowe baner reklamujący spółdzielnię, drugi baner jest umieszczony na stałe na hali rozgrywek POSiR przy ul. Chwiałkowskiego w Poznaniu. Informacja o "Społem" PSS – sponsorze, jest umieszczona na stronie internetowej Klubu, a zawodniczki grają w strojach, na których widnieje logo spółdzielni.