krs coop facebook
Serwis Informacyjny Społem

aaa
Spotkanie studentów Europeistyki Uniwersytetu Warszawskiego z przedstawicielami spółdzielczości konsumenckiej „Społem"
Tematem spotkania była: „Spółdzielczość w Polsce, w UE i na świecie" oraz perspektywy zawodowe dla studentów.
aaa
Po generalnej przebudowie, PSS Szczecin otworzył dla klientów sklep Orion przy ul. Księcia Bogusława X 18a
Sklep mieści się w tym samym miejscu od 1973 r., a na swoje pięćdziesięciolecie otrzymał nowoczesny wygląd.
aaa
Społem Coop na szczycie Kilimandżaro!
Łukasz Bogdanowski ze stowarzyszeniem „Szlak Mi Się Trafił" zdobył Kilimandżaro.
aaa
Ogólnopolski program Doceń Polskie ponownie certyfikował Chleb Żytni produkowany przez PSS Głogów
Wyróżnienie to przyznawane jest wyłącznie najwyższej jakości polskim produktom spożywczym
Copyright by KZRSS "Społem"

Powitanie lata w "Społem" WSS Praga Południe

Kategoria: SERWIS INFORMACYJNY SPOŁEM NR III/2013 Opublikowano: poniedziałek, 01, lipiec 2013

sis01072013 warszawa lidW czwartek, 20 czerwca br., przed sklepem "Lux" przy ul. Patriotów 172 w dzielnicy Warszawa Radość odbył się festyn zorganizowany przez "Społem" Warszawską Spółdzielnię Spożywców Praga Południe pod hasłem: "Powitanie lata".

Na festynie wielu dostawców praskiej spółdzielni wystawiało swoje wyroby: pieczywo – Spółdzielnia Piekarsko Ciastkarska, wyroby cukiernicze – firma "Bajgle", soki – firma "Lubsad", dania gotowe – firma "Eat Me", jogurty – firma "Zott", nabiał – spółdzielnie OSM Garwolin i Białuty oraz produkty ekologiczne – firmy "Symbio" i "Bionica".

Na stoisku "Społem" WSS Praga Południe oprócz możliwości zakupienia artykułów ekologicznych i zdrowej żywności, można było kupić książki o tematyce kulinarnej znanej dziennikarki i wybitnej autorki ponad trzydziestu książek kulinarnych, Hanny Szymanderskiej. Autorka opatrywała książki dedykacjami, odpowiadała na pytania klientów i udzielała porad kulinarnych.

Firmy "Sokołów" i "Taurus" przygotowały stoiska, na których klienci mieli możliwość degustowania wyrobów z grilla i pierogów. Dużym powodzeniem cieszyły się ekologiczne pierogi z mięsem, kapustą i grzybami oraz ze szpinakiem z firmy "Taurus". Klientom umilał czas ludowy zespół muzyczny "Morsy" z Domu Kultury w Dębicy.

Zaproszona młodzież ze Szkoły Podstawowej nr 116 była zachwycona degustacją lodów firmy "Ice Mastry". Ekspert z firmy "Bionica", Teresa Majewska, opowiedziała dzieciakom jak produkuje się produkty ekologiczne, na czym polega piramida zdrowego żywienia i jak ważne dla nas wszystkich są zachowania ekologiczne: segregacja odpadów, dbanie o czystość lasów i powietrza itp. Dorośli zaskoczeni byli zainteresowaniem, jakie wykazywała tymi tematami młodzież z IV klas szkoły podstawowej i mądrymi pytaniami jakie zadawały dzieci w trakcie prelekcji.

W sklepie "Lux" zorganizowany został konkurs dla klientów. Troje klientów otrzymało duże kosze prezentowe za największe wartościowo zakupy dokonane w tym dniu do godziny 16.30.

Festyn został zorganizowany w celu propagowania sklepów "Społem" i dodatkowych korzyści dla klientów wynikających z zakupów dokonywanych w tych sklepach. Poza tym eksponowane były mocne strony, jakimi charakteryzuje się oferta sklepów spółdzielczych. Sklepy te wyróżniają się przecież ofertą produktów ekologicznych i zdrowej żywności, świeżym mięsem i nabiałem, wędlinami bez konserwantów i produktami regionalnymi. Posiadają wiele produktów opatrzonych znakiem Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi "Poznaj dobrą żywność" i produktów ekologicznych z "zielonym liściem". Personel sklepów składa się z ludzi z wieloletnim doświadczeniem w handlu detalicznym, wyczulonych na potrzeby klienta i potrafiących służyć profesjonalna pomocą.

– Nasuwa się pytanie: czy takie festyny bronią się ekonomicznie? Czy na nich się zarabia?

– W dobie kryzysu i naszych trudności związanych z walką o klienta, dokonującą się w mediach, w telewizji i wywołaną przez hipermarkety i dyskonty dysponujące wielkimi środkami finansowymi na takie cele, nasze festyny organizowane przed naszymi sklepami i wyróżnianie się ofertą oraz fachową obsługą wydają się długofalowo najlepszą naszą obroną. Nawet, jeśli chwilowe efekty wzrostu sprzedaży nie są takie, jakich byśmy oczekiwali, z pewnością nasze inicjatywy przynoszą efekty w postaci zwiększenia lojalności naszych klientów oraz zwiększenia zainteresowania tych klientów, którzy nie dokonują u nas zakupów regularnie – powiedział Jacek Kupczyński – kierownik Działu Marketingu "Społem" WSS Praga Południe.

  • sis01072013_warszawa_01
  • sis01072013_warszawa_02
  • sis01072013_warszawa_03
  • sis01072013_warszawa_04