krs coop facebook
Serwis Informacyjny Społem

aaa
WIOSENNA KONFERENCJA „SPOŁEM 2025"
Konferencja rozpoczęła się spotkaniem z Zarządem Krajowego Związku Rewizyjnego Spółdzielni Spożywców „Społem", który przedstawił podsumowanie...
aaa
Zachęcamy wszystkie spółdzielnie do włączenie się w akcje promocji znaku Społem!
aaa
Czym jest spółdzielczość?
aaa
Kongres Retail Trends 2025
W warszawskim hotelu DoubleTree by Hilton odbył się kongres Retail Trends 2025, gromadząc ponad 1000 przedstawicieli handlu, przemysłu, usług oraz świata...
aaa
Będąca własnością „Społem" PSS w Wadowicach Karczma „Rzym" w Suchej Beskidzkiej znalazła się w elitarnej grupie 20 najcenniejszych zabytków architektury drewnianej w Małopolsce.
aaa
Jak spółdzielnie mogą uratować świat? - Wykład profesora Jerome Warren'a w siedzibie KZRSS „Społem"
To wydarzenie stanowiło początek wspólnych działań promujących ekonomię społeczną i spółdzielczość ...
Copyright by KZRSS "Społem"

Otwarcie sklepu "Społem" PSS w Hajnówce

Kategoria: SERWIS INFORMACYJNY SPOŁEM NR IV/2013 Opublikowano: piątek, 15, listopad 2013

W październiku br. w Hajnówce przy ul. 3 Maja 56, hajnowska "Społem" Powszechna Spółdzielnia Spożywców uruchomiła sklep Gama Expresowe Zakupy. Prawie 90 % sprzedaży stanowi tu mięso, drób i wędliny.

W wywiadzie dla "Kuriera Hajnowskiego" z 12 listopada br. Mieczysława Bogdanowicz – prezes Zarządu "Społem" PSS w Hajnówce poinformowała: – Na potrzeby tej placówki konieczne było zamówienie lad chłodniczych dostosowanych do przechowywania tych produktów. Według jej zapewnień podstawowym kryterium przy podejmowaniu decyzji o zakupie wyposażenia do ich placówek handlowych jest nowoczesność, funkcjonalność, ergonomia i energooszczędność urządzeń. – Oczywiście cena zakupu urządzeń jest ważna, jednak nie kluczowa – dodaje prezes Mieczysława Bogdanowicz. Dzięki dobremu wyposażeniu można również zwiększyć sprzedaż poszczególnych produktów.

– Świadomość klientów i ich oczekiwania rosną. Aby przyciągnąć uwagę konsumentów, nie wystarczy jedynie bogata oferta. Z doświadczenia wiemy, że ekspozycja towaru ma ogromne znaczenie. Przykładem może tu być wymiana regałów piekarniczych. W placówkach, do których kupiliśmy nowe, dobrze oświetlone regały, nastąpił wzrost sprzedaży pieczywa nawet o 100 %. Podobnie jest ze sprzedażą choćby warzyw i owoców –potwierdza prezes Mieczysława Bogdanowicz.