"Społem" uczestnikiem ogólnopolskiej kampanii promującej polskie produkty
W dniu 22 października br. rozpoczęła się ogólnopolska kampania edukacyjna "590 powodów, dla których warto kupować polskie produkty", której organizatorem jest warszawskie Stowarzyszenie PEMI – Podpis Elektroniczny Mobile Internet. Partnerem akcji jest sieć sklepów "Społem".
"Społem" PSS w Białymstoku ma strategię rozwoju na kolejne kilka lat
Społem" Powszechna Spółdzielnia Spożywców w Białymstoku to największa spółdzielnia spożywców w kraju. W 2012 roku białostocka "Społem" PSS uzyskała zysk netto w wysokości 5 mln złotych. To prawie dwukrotnie więcej niż rok wcześniej.
"Społem" PSS w Białej Podlaskiej uczestnikiem miejskiego programu "Duża Rodzina"
"Społem" Powszechna Spółdzielnia Spożywców w Białej Podlaskiej przystąpiła do wdrożonego na terenie miasta programu "Duża Rodzina", zmierzającego do poprawy warunków życiowych bialskich rodzin.
Jubileusz 15-lecia magazynu "Tęcza Polska"
W dniu 23 października br., dokładnie w 15. rocznicę ukazania się pierwszego numeru magazynu Krajowej Rady Spółdzielczej "Tęcza Polska", w Galerii Porczyńskich w Warszawie odbyło się uroczyste spotkanie, na które przybyli zaproszeni goście z całej Polski.