Rośnie sprzedaż produktów pod markami własnymi
Jak wynika z danych firmy Nielsen, sprzedaż produktów pod markami własnymi sieci handlowych rośnie kilka razy szybciej niż cały rynek. W 2013 roku ich sprzedaż wzrosła o 14,5%, podczas gdy cały rynek zyskał tylko 2,5%.
Wywiad Prezesa BCC o spółdzielczości i firmach z sektora MSP
W „Kurierze Porannym" z 11 stycznia br. ukazał się wywiad z Markiem Goliszewskim, prezesem Business Centre Club w Warszawie, który mówił m.in. o spółdzielczości i firmach z sektora MSP. Wywiad, zatytułowany: „Potrzeba wielu zmian, żeby Polska stała się potęgą", przeprowadziła redaktor Maryla Pawlak-Żalikowska.
Wysoka pozycja marki „Społem” w rankingu „Rzeczpospolitej” najbardziej wartościowych marek
W dodatku do „Rzeczpospolitej" z 17 grudnia 2013 r., pt.: „Ranking Polskich Marek 2013. Najdroższe. Najcenniejsze. Najbardziej znane." opublikowano jubileuszową, dziesiątą już edycję rankingu najcenniejszych polskich marek. Wśród ocenionych 330 polskich marek znalazła się marka „Społem", która uzyskała wysoką 24 pozycję.
50 lat działalności społemowskiej restauracji „Stylowa" w Białej Podlaskiej
W dniu 23 grudnia 2013 r. minęło 50 lat od rozpoczęcia działalności restauracji „Stylowa" w Białej Podlaskiej, należącej do miejscowej „Społem" Powszechnej Spółdzielni Spożywców.
Restauracja „Stylowa" uruchomiona została w dniu 23 grudnia 1963 r. w nowo wybudowanym, przez „Społem" PSS w Białej Podlaskiej, obiekcie handlowo-biurowo-mieszkalnym.