krs coop facebook
Serwis Informacyjny Społem

aaa
aaa
25 czerwca - trzecie spotkanie z cyklu "Zmiany przepisów prawa 2020"
Raz w miesiącu będziemy podsumowywać wszystkie zmiany legislacyjne, interpretacje i orzeczenia, a także odpowiadać na pytania uczestników...
aaa
Sklep „Bartek" Spółdzielni Społem PSS Kielce zyskał nowy wygląd
W ostatnich miesiącach nie dość,że zyskał całkowicie nowy wygląd to również znacząco powiększył ofertę...
aaa
Czy wiecie, że dla siedmiu na dziesięciu Polaków wystarczającą zachętę do zakupu danego produktu stanowi to, że pochodzi on z Polski, a połowa konsumentów swój patriotyzm manifestuje podczas zakupów w sklepach z artykułami rolno-spożywczymi?
aaa
Obchodząca w bieżącym roku 75-lecie istnienia, Spółdzielnia „Społem" PSS w Głogowie otworzyła, po rozbudowie, sklep ogólnospożywczy.
W placówce handlowej została powiększona sala sprzedaży z 268 m2 do 354 m2, przebudowano pomieszczenia socjalne, magazyn...
aaa
Posiedzenie inauguracyjne Sektorowej Rady ds. Kompetencji w Handlu
Reprezentantem Spółdzielczości Spożywców „Społem" w powołanej Radzie został Prezes KZRSS „Społem" Ryszard Jaśkowski.
Copyright by KZRSS "Społem"

Galeria "Tęcza" w Kaliszu jest na fali wzrostu

Kategoria: SERWIS INFORMACYJNY SPOŁEM NR III/2013 Opublikowano: wtorek, 10, wrzesień 2013

Jak informuje "Shopping Center Poland" z dnia 1 września br., Galeria "Tęcza" w Kaliszu, w której kaliska "Społem" Powszechna Spółdzielnia Spożywców ma swój supermarket, jest na fali wzrostu. Galeria "Tęcza" cieszy się coraz większą popularnością. W pierwszej połowie 2013 roku odnotowała najlepsze wyniki od otwarcia, przyciągając prawie 2,4 miliona klientów.

Średnio w każdym miesiącu w centrum handlowym bywa blisko 400 tys. klientów. Biorąc pod uwagę, że liczba mieszkańców Kalisza to ponad 104 tysiące, można stwierdzić, że każdy z nich odwiedza galerię raz w tygodniu.

– O sukcesie Galerii "Tęcza" decyduje przede wszystkim doskonała lokalizacja w samym sercu miasta, w połączeniu z szeroką i zróżnicowaną ofertą markowych sklepów oraz rozrywki. Organizujemy też ciekawe imprezy dla całej rodziny i atrakcyjne promocje, które dodatkowo zachęcają kaliszan do spędzania czasu w naszym centrum handlowym –poinformował Michał Masztakowski – dyrektor ds. leasingu i rozwoju Master Management Group, polskiej firmy zarządzającej centrum handlowym.

Kaliska Galeria "Tęcza" od samego początku działalności – październik 2011 roku – cieszy się ogromną popularnością wśród mieszkańców miasta. W pierwszym roku funkcjonowania odwiedziło ją aż 5 milionów klientów, a frekwencja w centrum stale rośnie. Oferta galerii jest na bieżąco analizowana, aby jak najlepiej dopasować ją do potrzeb klientów. W kwietniu 2013 roku do grona najemców Galerii "Tęcza" dołączył pierwszy w Kaliszu salon z bielizną marki Esotiq.

Galeria "Tęcza" została otwarta w październiku 2011 roku i jest pierwszym centrum handlowym w Kaliszu. Na łącznej powierzchni najmu wynoszącej 16,1 tys. m² odwiedzający znajdą supermarket kaliskiej "Społem" PSS oraz około 80 sklepów z renomowanymi polskimi i zagranicznymi markami, takimi jak: Apart, Camaieu, CCC, Cropp, Diverse, Douglas, Empik, Esotiq, Gatta, H&M, Home&You, House, Inglot, Martes Sport, Media Expert, Mohito, Monnari, Nike, Orsay, Pawo, Promod, Reporter, Reserved, Rossmann, RTV Euro AGD, Tally Weijl, Smyk, Solar, Swiss, Triumph, Wojas, Wójcik, W.Kruk, Wólczanka, Yes czy Yves Rocher. Galeria oferuje też wiele rodzajów rozrywki dla całej rodziny, w tym pięciosalowe kino Cinema 3D oraz fitness club Condizione, a także liczne restauracje i kawiarnie. Zmotoryzowani klienci mają do dyspozycji 250 miejsc parkingowych.

Jak informuje "Shopping Center Poland" z dnia 1 września br., Galeria "Tęcza" w Kaliszu, w której kaliska "Społem" Powszechna Spółdzielnia Spożywców ma swój supermarket, jest na fali wzrostu. Galeria "Tęcza" cieszy się coraz większą popularnością. W pierwszej połowie 2013 roku odnotowała najlepsze wyniki od otwarcia, przyciągając prawie 2,4 miliona klientów.

Średnio w każdym miesiącu w centrum handlowym bywa blisko 400 tys. klientów. Biorąc pod uwagę, że liczba mieszkańców Kalisza to ponad 104 tysiące, można stwierdzić, że każdy z nich odwiedza galerię raz w tygodniu.

– O sukcesie Galerii "Tęcza" decyduje przede wszystkim doskonała lokalizacja w samym sercu miasta, w połączeniu z szeroką i zróżnicowaną ofertą markowych sklepów oraz rozrywki. Organizujemy też ciekawe imprezy dla całej rodziny i atrakcyjne promocje, które dodatkowo zachęcają kaliszan do spędzania czasu w naszym centrum handlowym –poinformował Michał Masztakowski – dyrektor ds. leasingu i rozwoju Master Management Group, polskiej firmy zarządzającej centrum handlowym.

Kaliska Galeria "Tęcza" od samego początku działalności – październik 2011 roku – cieszy się ogromną popularnością wśród mieszkańców miasta. W pierwszym roku funkcjonowania odwiedziło ją aż 5 milionów klientów, a frekwencja w centrum stale rośnie. Oferta galerii jest na bieżąco analizowana, aby jak najlepiej dopasować ją do potrzeb klientów. W kwietniu 2013 roku do grona najemców Galerii "Tęcza" dołączył pierwszy w Kaliszu salon z bielizną marki Esotiq.

Galeria "Tęcza" została otwarta w październiku 2011 roku i jest pierwszym centrum handlowym w Kaliszu. Na łącznej powierzchni najmu wynoszącej 16,1 tys. m² odwiedzający znajdą supermarket kaliskiej "Społem" PSS oraz około 80 sklepów z renomowanymi polskimi i zagranicznymi markami, takimi jak: Apart, Camaieu, CCC, Cropp, Diverse, Douglas, Empik, Esotiq, Gatta, H&M, Home&You, House, Inglot, Martes Sport, Media Expert, Mohito, Monnari, Nike, Orsay, Pawo, Promod, Reporter, Reserved, Rossmann, RTV Euro AGD, Tally Weijl, Smyk, Solar, Swiss, Triumph, Wojas, Wójcik, W.Kruk, Wólczanka, Yes czy Yves Rocher. Galeria oferuje też wiele rodzajów rozrywki dla całej rodziny, w tym pięciosalowe kino Cinema 3D oraz fitness club Condizione, a także liczne restauracje i kawiarnie. Zmotoryzowani klienci mają do dyspozycji 250 miejsc parkingowych.