krs coop facebook
Serwis Informacyjny Społem

aaa
Spotkanie studentów Europeistyki Uniwersytetu Warszawskiego z przedstawicielami spółdzielczości konsumenckiej „Społem"
Tematem spotkania była: „Spółdzielczość w Polsce, w UE i na świecie" oraz perspektywy zawodowe dla studentów.
aaa
Po generalnej przebudowie, PSS Szczecin otworzył dla klientów sklep Orion przy ul. Księcia Bogusława X 18a
Sklep mieści się w tym samym miejscu od 1973 r., a na swoje pięćdziesięciolecie otrzymał nowoczesny wygląd.
aaa
Społem Coop na szczycie Kilimandżaro!
Łukasz Bogdanowski ze stowarzyszeniem „Szlak Mi Się Trafił" zdobył Kilimandżaro.
aaa
Ogólnopolski program Doceń Polskie ponownie certyfikował Chleb Żytni produkowany przez PSS Głogów
Wyróżnienie to przyznawane jest wyłącznie najwyższej jakości polskim produktom spożywczym
Copyright by KZRSS "Społem"

Otwarcie sklepu "Społem" PSS w Hajnówce

Kategoria: SERWIS INFORMACYJNY SPOŁEM NR IV/2013 Opublikowano: piątek, 15, listopad 2013

W październiku br. w Hajnówce przy ul. 3 Maja 56, hajnowska "Społem" Powszechna Spółdzielnia Spożywców uruchomiła sklep Gama Expresowe Zakupy. Prawie 90 % sprzedaży stanowi tu mięso, drób i wędliny.

W wywiadzie dla "Kuriera Hajnowskiego" z 12 listopada br. Mieczysława Bogdanowicz – prezes Zarządu "Społem" PSS w Hajnówce poinformowała: – Na potrzeby tej placówki konieczne było zamówienie lad chłodniczych dostosowanych do przechowywania tych produktów. Według jej zapewnień podstawowym kryterium przy podejmowaniu decyzji o zakupie wyposażenia do ich placówek handlowych jest nowoczesność, funkcjonalność, ergonomia i energooszczędność urządzeń. – Oczywiście cena zakupu urządzeń jest ważna, jednak nie kluczowa – dodaje prezes Mieczysława Bogdanowicz. Dzięki dobremu wyposażeniu można również zwiększyć sprzedaż poszczególnych produktów.

– Świadomość klientów i ich oczekiwania rosną. Aby przyciągnąć uwagę konsumentów, nie wystarczy jedynie bogata oferta. Z doświadczenia wiemy, że ekspozycja towaru ma ogromne znaczenie. Przykładem może tu być wymiana regałów piekarniczych. W placówkach, do których kupiliśmy nowe, dobrze oświetlone regały, nastąpił wzrost sprzedaży pieczywa nawet o 100 %. Podobnie jest ze sprzedażą choćby warzyw i owoców –potwierdza prezes Mieczysława Bogdanowicz.