krs coop facebook
Serwis Informacyjny Społem

aaa
aaa
25 czerwca - trzecie spotkanie z cyklu "Zmiany przepisów prawa 2020"
Raz w miesiącu będziemy podsumowywać wszystkie zmiany legislacyjne, interpretacje i orzeczenia, a także odpowiadać na pytania uczestników...
aaa
Sklep „Bartek" Spółdzielni Społem PSS Kielce zyskał nowy wygląd
W ostatnich miesiącach nie dość,że zyskał całkowicie nowy wygląd to również znacząco powiększył ofertę...
aaa
Czy wiecie, że dla siedmiu na dziesięciu Polaków wystarczającą zachętę do zakupu danego produktu stanowi to, że pochodzi on z Polski, a połowa konsumentów swój patriotyzm manifestuje podczas zakupów w sklepach z artykułami rolno-spożywczymi?
aaa
Obchodząca w bieżącym roku 75-lecie istnienia, Spółdzielnia „Społem" PSS w Głogowie otworzyła, po rozbudowie, sklep ogólnospożywczy.
W placówce handlowej została powiększona sala sprzedaży z 268 m2 do 354 m2, przebudowano pomieszczenia socjalne, magazyn...
aaa
Posiedzenie inauguracyjne Sektorowej Rady ds. Kompetencji w Handlu
Reprezentantem Spółdzielczości Spożywców „Społem" w powołanej Radzie został Prezes KZRSS „Społem" Ryszard Jaśkowski.
Copyright by KZRSS "Społem"

Otwarcie sklepu po modernizacji i remoncie w "Społem" PSS w Białej Podlaskiej

Kategoria: SERWIS INFORMACYJNY SPOŁEM NR III/2013
Opublikowano: czwartek, 05, wrzesień 2013

W dniu 23 sierpnia br. w "Społem" Powszechnej Spółdzielni Spożywców w Białej Podlaskiej otwarto kolejny sklep spożywczy po modernizacji i remoncie. Sklep, znajdujący się w pobliżu dworca kolejowego, został wyposażony w nowe, bardziej funkcjonalne oraz energooszczędne regały i lady chłodnicze.

Na sali sprzedażowej i na zapleczu placówki zamontowano nowe urządzenia sanitarne, a na ścianach położono glazurę. Pomalowane zostały częściowo ściany. Zakupiono także nowe urządzenia do ekspozycji owoców i warzyw.

Powierzchnia sprzedażowa sklepu wynosi 82 m2 , a powierzchnia użytkowa – 173 m2. W sklepie, który prowadzi tradycyjną formę sprzedaży, zatrudnionych jest 6 osób.

Czytaj więcej...

Otwarcie, po generalnym remoncie i modernizacji, sklepu PSS "Społem" w Zakopanem

Kategoria: SERWIS INFORMACYJNY SPOŁEM NR III/2013
Opublikowano: piątek, 05, lipiec 2013

W dniu 29 czerwca br., po generalnym remoncie i modernizacji, Powszechna Spółdzielnia Spożywców "Społem" w Zakopanem uruchomiła, w historycznym budynku "Bazaru Polskiego", kolejny sklep "Gama Delikatesy".

Powrócono do historycznej nazwy budynku "Bazaru Polskiego", który ufundowany był przez Władysława hr. Zamoyskiego. Historia tego budynku nierozerwalnie związana jest z polskim handlem i rzemiosłem w Zakopanem, których propagatorem był hrabia Władysław Zamoyski.

Sklep funkcjonuje na powierzchni 470 m2, w godzinach od 8.00 do 22.00. W sklepie zatrudnionych jest 20 pracowników. Klientom, oprócz przyjaznej atmosfery i miłej obsługi, oferowany jest atrakcyjny cenowo szeroki asortyment artykułów spożywczych, z położeniem silnego nacisk na grupę produktów świeżych.

Przybyli na uroczyste otwarcie sklepu liczni goście i rzesze klientów byli mile zaskoczeni zaistniałymi zmianami. W dniu otwarcia sklepu przygotowano szereg atrakcji, gratisów oraz okolicznościowych upominków. Każdy klient otrzymał upominek niespodziankę i mógł degustować świeże pieczywo Piekarni Szymonek , wędliny i wyroby kulinarne firmy "Taurus" , soki "Hortexu", greckie oliwki, chałwę i wiele innych artykułów spożywczych.

Ponadto goście i klienci zostali poczęstowani urodzinowym tortem sieci "Gama", która świętowała drugie urodziny. Bowiem właśnie w Zakopanem dwa lata wcześniej został uruchomiony pierwszy sklep tej sieci.

Czytaj więcej...

Piknik Spółdzielczy "Społem" PSS w Białej Podlaskiej z okazji Międzynarodowego Dnia Spółdzielczości

Kategoria: SERWIS INFORMACYJNY SPOŁEM NR III/2013
Opublikowano: czwartek, 05, wrzesień 2013

W dniu 27 lipca br., w ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Spółdzielczości, "Społem" Powszechna Spółdzielnia Spożywców w Białej Podlaskiej zorganizowała dla swoich pracownikom i członków spółdzielni Piknik Spółdzielczy. Do udziału w pikniku zaproszono również wielu przedstawicieli firm współpracujących ze spółdzielnią, a także przedstawicieli zaprzyjaźnionych spółdzielni.

"Społem" PSS w Białej Podlaskiej od wielu lat organizuje Pikniki Spółdzielcze. Pikniki te są formą integracji, zabawy i wypoczynku na świeżym powietrzu, bowiem odbywają się w ciekawym miejscu rekreacyjnym Terenowego Ośrodka Edukacji Ekologicznej w Białej Podlaskiej, nad rzeką Krzną, wśród zieleni.

Potrawy piknikowe, wraz z obsługą uczestników, zapewniła restauracja "Stylowa" prowadzona przez spółdzielnię.

Uczestnikom pikniku do tańca grały Kapela Ludowa "Społem" i Zespół Muzyczny. Miłośnicy przyrody mieli możliwość spędzenia czasu wśród zieleni. Atrakcją wieczoru był pokaz fajerwerków.

W Pikniku Spółdzielczym uczestniczyło ponad 200 osób.

Czytaj więcej...

Powitania lata w "Społem" WSS Praga Południe

Kategoria: SERWIS INFORMACYJNY SPOŁEM NR III/2013
Opublikowano: środa, 03, lipiec 2013

W czwartek, 20 czerwca br., przed sklepem "Lux" przy ul. Patriotów 172 w dzielnicy Warszawa Radość odbył się festyn zorganizowany przez "Społem" Warszawską Spółdzielnię Spożywców Praga Południe pod hasłem: "Powitanie lata".

Na festynie wielu dostawców praskiej spółdzielni wystawiało swoje wyroby: pieczywo – Spółdzielnia Piekarsko Ciastkarska, wyroby cukiernicze – firma "Bajgle", soki – firma "Lubsad", dania gotowe – firma "Eat Me", jogurty – firma "Zott", nabiał – spółdzielnie OSM Garwolin i Białuty oraz produkty ekologiczne – firmy "Symbio" i "Bionica".

Na stoisku "Społem" WSS Praga Południe oprócz możliwości zakupienia artykułów ekologicznych i zdrowej żywności, można było kupić książki o tematyce kulinarnej znanej dziennikarki i wybitnej autorki ponad trzydziestu książek kulinarnych, Hanny Szymanderskiej. Autorka opatrywała książki dedykacjami, odpowiadała na pytania klientów i udzielała porad kulinarnych.

Firmy "Sokołów" i "Taurus" przygotowały stoiska, na których klienci mieli możliwość degustowania wyrobów z grilla i pierogów. Dużym powodzeniem cieszyły się ekologiczne pierogi z mięsem, kapustą i grzybami oraz ze szpinakiem z firmy "Taurus". Klientom umilał czas ludowy zespół muzyczny "Morsy" z Domu Kultury w Dębicy.

Zaproszona młodzież ze Szkoły Podstawowej nr 116 była zachwycona degustacją lodów firmy "Ice Mastry". Ekspert z firmy "Bionica", Teresa Majewska, opowiedziała dzieciakom jak produkuje się produkty ekologiczne, na czym polega piramida zdrowego żywienia i jak ważne dla nas wszystkich są zachowania ekologiczne: segregacja odpadów, dbanie o czystość lasów i powietrza itp. Dorośli zaskoczeni byli zainteresowaniem, jakie wykazywała tymi tematami młodzież z IV klas szkoły podstawowej i mądrymi pytaniami jakie zadawały dzieci w trakcie prelekcji.

W sklepie "Lux" zorganizowany został konkurs dla klientów. Troje klientów otrzymało duże kosze prezentowe za największe wartościowo zakupy dokonane w tym dniu do godziny 16.30.

Festyn został zorganizowany w celu propagowania sklepów "Społem" i dodatkowych korzyści dla klientów wynikających z zakupów dokonywanych w tych sklepach. Poza tym eksponowane były mocne strony, jakimi charakteryzuje się oferta sklepów spółdzielczych. Sklepy te wyróżniają się przecież ofertą produktów ekologicznych i zdrowej żywności, świeżym mięsem i nabiałem, wędlinami bez konserwantów i produktami regionalnymi. Posiadają wiele produktów opatrzonych znakiem Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi "Poznaj dobrą żywność" i produktów ekologicznych z "zielonym liściem". Personel sklepów składa się z ludzi z wieloletnim doświadczeniem w handlu detalicznym, wyczulonych na potrzeby klienta i potrafiących służyć profesjonalna pomocą.

– Nasuwa się pytanie: czy takie festyny bronią się ekonomicznie? Czy na nich się zarabia?

– W dobie kryzysu i naszych trudności związanych z walką o klienta, dokonującą się w mediach, w telewizji i wywołaną przez hipermarkety i dyskonty dysponujące wielkimi środkami finansowymi na takie cele, nasze festyny organizowane przed naszymi sklepami i wyróżnianie się ofertą oraz fachową obsługą wydają się długofalowo najlepszą naszą obroną. Nawet, jeśli chwilowe efekty wzrostu sprzedaży nie są takie, jakich byśmy oczekiwali, z pewnością nasze inicjatywy przynoszą efekty w postaci zwiększenia lojalności naszych klientów oraz zwiększenia zainteresowania tych klientów, którzy nie dokonują u nas zakupów regularnie – powiedział Jacek Kupczyński – kierownik Działu Marketingu "Społem" WSS Praga Południe.

Czytaj więcej...