Otwarcie sklepu po modernizacji i remoncie w "Społem" PSS w Białej Podlaskiej
W dniu 23 sierpnia br. w "Społem" Powszechnej Spółdzielni Spożywców w Białej Podlaskiej otwarto kolejny sklep spożywczy po modernizacji i remoncie. Sklep, znajdujący się w pobliżu dworca kolejowego, został wyposażony w nowe, bardziej funkcjonalne oraz energooszczędne regały i lady chłodnicze.
Na sali sprzedażowej i na zapleczu placówki zamontowano nowe urządzenia sanitarne, a na ścianach położono glazurę. Pomalowane zostały częściowo ściany. Zakupiono także nowe urządzenia do ekspozycji owoców i warzyw.
Powierzchnia sprzedażowa sklepu wynosi 82 m2 , a powierzchnia użytkowa – 173 m2. W sklepie, który prowadzi tradycyjną formę sprzedaży, zatrudnionych jest 6 osób.
Otwarcie, po generalnym remoncie i modernizacji, sklepu PSS "Społem" w Zakopanem
W dniu 29 czerwca br., po generalnym remoncie i modernizacji, Powszechna Spółdzielnia Spożywców "Społem" w Zakopanem uruchomiła, w historycznym budynku "Bazaru Polskiego", kolejny sklep "Gama Delikatesy".
Powrócono do historycznej nazwy budynku "Bazaru Polskiego", który ufundowany był przez Władysława hr. Zamoyskiego. Historia tego budynku nierozerwalnie związana jest z polskim handlem i rzemiosłem w Zakopanem, których propagatorem był hrabia Władysław Zamoyski.
Sklep funkcjonuje na powierzchni 470 m2, w godzinach od 8.00 do 22.00. W sklepie zatrudnionych jest 20 pracowników. Klientom, oprócz przyjaznej atmosfery i miłej obsługi, oferowany jest atrakcyjny cenowo szeroki asortyment artykułów spożywczych, z położeniem silnego nacisk na grupę produktów świeżych.
Przybyli na uroczyste otwarcie sklepu liczni goście i rzesze klientów byli mile zaskoczeni zaistniałymi zmianami. W dniu otwarcia sklepu przygotowano szereg atrakcji, gratisów oraz okolicznościowych upominków. Każdy klient otrzymał upominek niespodziankę i mógł degustować świeże pieczywo Piekarni Szymonek , wędliny i wyroby kulinarne firmy "Taurus" , soki "Hortexu", greckie oliwki, chałwę i wiele innych artykułów spożywczych.
Ponadto goście i klienci zostali poczęstowani urodzinowym tortem sieci "Gama", która świętowała drugie urodziny. Bowiem właśnie w Zakopanem dwa lata wcześniej został uruchomiony pierwszy sklep tej sieci.
Piknik Spółdzielczy "Społem" PSS w Białej Podlaskiej z okazji Międzynarodowego Dnia Spółdzielczości
W dniu 27 lipca br., w ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Spółdzielczości, "Społem" Powszechna Spółdzielnia Spożywców w Białej Podlaskiej zorganizowała dla swoich pracownikom i członków spółdzielni Piknik Spółdzielczy. Do udziału w pikniku zaproszono również wielu przedstawicieli firm współpracujących ze spółdzielnią, a także przedstawicieli zaprzyjaźnionych spółdzielni.
"Społem" PSS w Białej Podlaskiej od wielu lat organizuje Pikniki Spółdzielcze. Pikniki te są formą integracji, zabawy i wypoczynku na świeżym powietrzu, bowiem odbywają się w ciekawym miejscu rekreacyjnym Terenowego Ośrodka Edukacji Ekologicznej w Białej Podlaskiej, nad rzeką Krzną, wśród zieleni.
Potrawy piknikowe, wraz z obsługą uczestników, zapewniła restauracja "Stylowa" prowadzona przez spółdzielnię.
Uczestnikom pikniku do tańca grały Kapela Ludowa "Społem" i Zespół Muzyczny. Miłośnicy przyrody mieli możliwość spędzenia czasu wśród zieleni. Atrakcją wieczoru był pokaz fajerwerków.
W Pikniku Spółdzielczym uczestniczyło ponad 200 osób.
Powitania lata w "Społem" WSS Praga Południe
W czwartek, 20 czerwca br., przed sklepem "Lux" przy ul. Patriotów 172 w dzielnicy Warszawa Radość odbył się festyn zorganizowany przez "Społem" Warszawską Spółdzielnię Spożywców Praga Południe pod hasłem: "Powitanie lata".
Na festynie wielu dostawców praskiej spółdzielni wystawiało swoje wyroby: pieczywo – Spółdzielnia Piekarsko Ciastkarska, wyroby cukiernicze – firma "Bajgle", soki – firma "Lubsad", dania gotowe – firma "Eat Me", jogurty – firma "Zott", nabiał – spółdzielnie OSM Garwolin i Białuty oraz produkty ekologiczne – firmy "Symbio" i "Bionica".
Na stoisku "Społem" WSS Praga Południe oprócz możliwości zakupienia artykułów ekologicznych i zdrowej żywności, można było kupić książki o tematyce kulinarnej znanej dziennikarki i wybitnej autorki ponad trzydziestu książek kulinarnych, Hanny Szymanderskiej. Autorka opatrywała książki dedykacjami, odpowiadała na pytania klientów i udzielała porad kulinarnych.
Firmy "Sokołów" i "Taurus" przygotowały stoiska, na których klienci mieli możliwość degustowania wyrobów z grilla i pierogów. Dużym powodzeniem cieszyły się ekologiczne pierogi z mięsem, kapustą i grzybami oraz ze szpinakiem z firmy "Taurus". Klientom umilał czas ludowy zespół muzyczny "Morsy" z Domu Kultury w Dębicy.
Zaproszona młodzież ze Szkoły Podstawowej nr 116 była zachwycona degustacją lodów firmy "Ice Mastry". Ekspert z firmy "Bionica", Teresa Majewska, opowiedziała dzieciakom jak produkuje się produkty ekologiczne, na czym polega piramida zdrowego żywienia i jak ważne dla nas wszystkich są zachowania ekologiczne: segregacja odpadów, dbanie o czystość lasów i powietrza itp. Dorośli zaskoczeni byli zainteresowaniem, jakie wykazywała tymi tematami młodzież z IV klas szkoły podstawowej i mądrymi pytaniami jakie zadawały dzieci w trakcie prelekcji.
W sklepie "Lux" zorganizowany został konkurs dla klientów. Troje klientów otrzymało duże kosze prezentowe za największe wartościowo zakupy dokonane w tym dniu do godziny 16.30.
Festyn został zorganizowany w celu propagowania sklepów "Społem" i dodatkowych korzyści dla klientów wynikających z zakupów dokonywanych w tych sklepach. Poza tym eksponowane były mocne strony, jakimi charakteryzuje się oferta sklepów spółdzielczych. Sklepy te wyróżniają się przecież ofertą produktów ekologicznych i zdrowej żywności, świeżym mięsem i nabiałem, wędlinami bez konserwantów i produktami regionalnymi. Posiadają wiele produktów opatrzonych znakiem Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi "Poznaj dobrą żywność" i produktów ekologicznych z "zielonym liściem". Personel sklepów składa się z ludzi z wieloletnim doświadczeniem w handlu detalicznym, wyczulonych na potrzeby klienta i potrafiących służyć profesjonalna pomocą.
– Nasuwa się pytanie: czy takie festyny bronią się ekonomicznie? Czy na nich się zarabia?
– W dobie kryzysu i naszych trudności związanych z walką o klienta, dokonującą się w mediach, w telewizji i wywołaną przez hipermarkety i dyskonty dysponujące wielkimi środkami finansowymi na takie cele, nasze festyny organizowane przed naszymi sklepami i wyróżnianie się ofertą oraz fachową obsługą wydają się długofalowo najlepszą naszą obroną. Nawet, jeśli chwilowe efekty wzrostu sprzedaży nie są takie, jakich byśmy oczekiwali, z pewnością nasze inicjatywy przynoszą efekty w postaci zwiększenia lojalności naszych klientów oraz zwiększenia zainteresowania tych klientów, którzy nie dokonują u nas zakupów regularnie – powiedział Jacek Kupczyński – kierownik Działu Marketingu "Społem" WSS Praga Południe.