krs coop facebook
Serwis Informacyjny Społem

aaa
Spotkanie studentów Europeistyki Uniwersytetu Warszawskiego z przedstawicielami spółdzielczości konsumenckiej „Społem"
Tematem spotkania była: „Spółdzielczość w Polsce, w UE i na świecie" oraz perspektywy zawodowe dla studentów.
aaa
Po generalnej przebudowie, PSS Szczecin otworzył dla klientów sklep Orion przy ul. Księcia Bogusława X 18a
Sklep mieści się w tym samym miejscu od 1973 r., a na swoje pięćdziesięciolecie otrzymał nowoczesny wygląd.
aaa
Społem Coop na szczycie Kilimandżaro!
Łukasz Bogdanowski ze stowarzyszeniem „Szlak Mi Się Trafił" zdobył Kilimandżaro.
aaa
Ogólnopolski program Doceń Polskie ponownie certyfikował Chleb Żytni produkowany przez PSS Głogów
Wyróżnienie to przyznawane jest wyłącznie najwyższej jakości polskim produktom spożywczym
Copyright by KZRSS "Społem"

Informacja Zastępcy Prezesa Zarządu KZRSS „Społem" i Prezesa KPH „Społem" o marce własnej „Społem" w „Tęczy Polskiej"

Kategoria: SERWIS INFORMACYJNY SPOŁEM NR IV/2015 Opublikowano: piątek, 04, grudzień 2015

W Magazynie Krajowej Rady Spółdzielczej „Tęcza Polska" Nr 11, z listopada br., ukazała się informacja o marce własnej „Społem", którą przekazał Ryszard Jaśkowski – zastępca prezesa Zarządu Krajowego Związku Rewizyjnego Spółdzielni Spożywców „Społem" i prezes Krajowej Platformy Handlowej „Społem".

Oto treść tej informacji.
– W grudniu 2010 r., wychodząc naprzeciw potrzebom naszych spółdzielni, powołaliśmy Krajową Platformę Handlową „Społem". Właścicielem tej spółdzielczej spółki jest w 100 proc. Krajowy Związek. Współpracę z Platformą zadeklarowało ponad 150 spółdzielni, posiadających łącznie ponad 1.500 sklepów.
Jednym z naszych najważniejszych zadań jest m.in. rozwój marki własnej „Społem". Obecnie tradycyjnym logo „Społem" oznaczonych jest już ponad 200 towarów różnego asortymentu: m.in. ciastka produkowane przez PSS „Społem" w Stalowej Woli, produkty mleczne, dżemy, jaja, wędliny, a także artykuły gospodarstwa domowego i chemii gospodarczej. W tej chwili skupiamy się na modyfikacji i rozwoju marki własnej poprzez optymalizację grup produktowych. Planujemy wprowadzenie nowych, atrakcyjnych towarów – już dziś mogę powiedzieć, że będą to m.in. mrożonki oraz 15 nowych produktów nabiałowych. Dobierając towary do katalogu marki własnej kierujemy się ich jakością oraz atrakcyjną ceną, która pozwoli osiągać zamierzone marże dla Spółdzielni. Platforma równolegle wdraża również projekt „Społem na zdrowie", który pozwoli naszym spółdzielniom na uzyskanie korzystnych rabatów na parafarmaceutyki i suplementy diety.
W ofercie dostępnej na portalu KPH „Społem" dostępne są już:
– 123 produkty w marce własnej „Społem",
– 34 produkty AGD z logo „Społem",
– 9 produktów Elektro AGD z logo „Społem",
– 23 produkty w kategorii chemia i kosmetyki.