krs coop facebook
Serwis Informacyjny Społem

aaa
W grudniu 2024 r. oraz styczniu 2025 r. serdecznie zapraszamy na szkolenie Bilans 2024!
aaa
Po trwającej niecałe pół roku budowie „Społem” PSS „Jedność” w Częstochowie otworzyła swój 45 sklep
Sklep zlokalizowany jest w dzielnicy Lisiniec, wśród niskiej zabudowy jednorodzinnej....
aaa
Uroczyste odsłonięcie pamiątkowej tablicy Stanisława Wojciechowskiego
23 października 2024 r. w siedzibie KZRSS „Społem" uroczyście odsłonięto tablicę ku pamięci Stanisława Wojciechowskiego...
aaa
Pierwsze w historii Europejskie Forum Spółdzielczości Młodzieży
Współorganizowane przez Centralny Związek Spółdzielczy Bułgarii (CCU Bulgaria) i Cooperatives Europe.
aaa
Sklep „Społem” PSS Stalowa Wola - Delikatesy LUX już otwarty
8 października punktualnie o 9:00 został otwarty, pod szyldem Delikatesy LUX, najbardziej nowoczesny obiekt handlowy, mieszczący się przy Okulickiego 18.
Copyright by KZRSS "Społem"

REKRUTACJA UCZESTNIKÓW DO III EDYCJI „SPOŁEM - STUDIUM BIZNESOWEJ WIEDZY PRAKTYCZNEJ

Kategoria: SERWIS INFORMACYJNY SPOŁEM NR I/2022 Opublikowano: wtorek, 11, styczeń 2022

Centrum Szkoleniowo-Konferencyjne KZRSS „Społem" informuje, że rozpoczyna nabór na trzecią edycję kursu, który planujemy rozpocząć w marcu 2022 r.
Odbyły się już dwie edycje i zostały bardzo dobrze ocenione przez uczestników, którzy zgłosili chęć dalszego doskonalenia kompetencji menadżerskich w ramach Studium.

„Społem - Studium biznesowej wiedzy praktycznej" to cykl szkoleń dedykowany kadrze kierowniczej zarządzającej spółdzielniami zrzeszonymi w KZRSS „Społem", którego atutem jest wyjątkowy program, oparty na konkretnych przykładach i realiach panujących w spółdzielniach.
Projekt ma na celu rozwinięcie kompetencji związanych w równym stopniu z zarządzaniem, komunikacją, planowaniem, delegowaniem i motywowaniem. Jest propozycją kompleksowego rozwoju kadry menadżerskiej i obejmuje wszystkie strategiczne dla spółdzielni obszary.

Proponowany program kursu obejmuje następujące zagadnienia:
1. Zarządzanie przez cele jako element strategii organizacji.
3. Budowanie zespołu - rozwiązywanie konfliktów z zachowaniem postawy asertywnej.
3. Konflikt – zarządzanie zmianą. Praca z informacją zwrotną.
4. Zarzadzanie spółdzielnią. Prawo spółdzielcze.
5. Zarządzanie sprzedażą. Zarządzanie obsługą klienta.
6. Zarzadzanie finansami spółdzielni. Rachunkowość.
7. Negocjacje biznesowe. Trening umiejętności prezentacyjnych.
Zagadnienia te stanowią pewien zakres, który w procesie realizacji projektu może ulec zmianie, gdyż jego założeniem jest rozpoznanie potrzeb uczestników i dostosowanie programu do ich oczekiwań.

Dzięki udziałowi w projekcie uczestnicy zdobędą wiedzę na temat pełnego spektrum kompetencji menadżerskich, niezbędnych do profesjonalnego wykonywania swoich obowiązków. Poznają mechanizmy sterujące organizacją i zdobędą narzędzia do świadomego
zarządzania nimi. Dokonają wymiany wiedzy i doświadczeń ze swoich organizacji, nawiązując relacje pomagające w prowadzeniu spójnej strategii rozwoju całej sieci.
Korzyści dla spółdzielni uczestniczących w projekcie:
• Stworzenie rezerw kadrowych, pod kątem obszarów kompetencyjnych.
• Rozwój pracowników, przywiązanie do organizacji, stabilność kadry.
• Wzrost satysfakcji z pracy i zaangażowania menadżerów.

Zajęcia będą odbywać się w salach Centrum Szkoleniowo-Konferencyjnego KZRSS „Społem" w Warszawie przy ul. Grażyny 13/15. Uczestnikom Studium zapewniamy noclegi w pokojach gościnnych CSK KZRSS „Społem'.

Koszt uczestnictwa jednej osoby w całym projekcie wynosi 7900 zł netto plus podatek VAT, w przypadku zgłoszenia dwóch osób z jednej spółdzielni, koszt uczestnictwa w projekcie drugiej osoby wyniesie 5500 zł netto plus podatek VAT. Ceny te zawierają koszty dydaktyczne, materiałów szkoleniowych, certyfikatów, wyżywienia, noclegów oraz organizacji wizyt studyjnych i czasu wolnego.

Zgłoszenia prosimy kierować do Centrum Szkoleniowo-Konferencyjnego KZRSS „Społem":
Renata Ostolska – 22 44 08 299, 601 400 813, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.