krs coop facebook
Serwis Informacyjny Społem

aaa
Młode Spółdzielnie konsumenckie w Europie
Organizacja Euro Coop wspiera działania oraz rozwój spółdzielni w Europie.
aaa
Posiedzenie Zarządu Euro Coop
Z ramienia KZRSS w spotkaniu brali udział Prezes Zarządu Ryszard Jaśkowski będący członkiem Zarządu Euro Coop oraz Agnieszka Wroniewicz Dyrektor...
aaa
Kolejna konferencja Społem już za nami!
Copyright by KZRSS "Społem"

Marketingowe akcje „Społem” WSS Śródmieście

Kategoria: SERWIS INFORMACYJNY SPOŁEM NR IV/2013 Opublikowano: piątek, 27, grudzień 2013

„Społem” Warszawska Spółdzielnia Spożywców Śródmieście w Warszawie w ciągu roku intensywnie prowadzi akcje marketingowe. Tylko na przełomie listopada i grudnia br. śródmiejska spółdzielnia prowadziła następujące akcje.

         Pod koniec listopada i na początku grudnia br. „Społem” WSS Śródmieście   zorganizowała trzy spotkania z przedszkolakami w ramach akcji „Właściwe odżywianie pomaga w nauce”.

         Najpierw przedstawiciele śródmiejskiej „Społem” WSS, Mazowieckiej Agencji Handlowej „Społem” Sp. z o.o. i  partnerów handlowych „Społem” spotkali się w dwóch turach z przedszkolakami w Przedszkolu nr 165 przy ul. Ratuszowej 8a. Jednym z siedmiu programów edukacyjnych realizowanych w tej placówce jest program ekologiczny miasta stołecznego Warszawy. Na terenie przedszkola w mini ogródku uprawiane są warzywa. Dzieci uczestniczą w pracach przygotowawczych, obserwują wegetację roślin, a w końcowej fazie dokonują zbiorów. Zbiory z kolei są wykorzystane do przyrządzania posiłków.

         Partnerzy handlowi „Społem” dostarczyli na spotkania produkty, m.in.: parówki, warzywa, owoce, nabiał, ciasteczka i artykuły zbożowe. Na zakończenie każdego ze spotkań dzieci w asyście dietetyka i organizatorów, używając piktogramów, odwzorowywały Piramidę Zdrowego Żywienia. Dyrekcja przedszkola, w imieniu dzieci i grona pedagogicznego, podziękowała za przeprowadzone warsztaty, a dzieci posumowały zdobyte wiadomości malując „Talerz zdrowia”, pokazując w swoich pracach jak ważne jest właściwe odżywianie, czy też odwzorowując Piramidę Zdrowego Żywienia.

         Ostatnim spotkaniem w tym roku było spotkanie z przedszkolakami z Przedszkola nr 2 przy ul. Orlej 11. Dzieci pięknie współpracowały z prowadzącą panią dietetyk, odpowiadając na zadane pytania lub same zgłaszając uwagi do omawianej kwestii. Wszystkie dzieci uczestniczące w spotkaniu otrzymały różne gadżety, a za udział w konkursie zwycięzcy otrzymali koszulki firmy JBB.

         „Społem” WSS Śródmieście w swoich placówkach handlowych również kontynuuje popularyzowanie produktów, które otrzymały znak najwyższej jakości „Poznaj Dobrą Żywność”, w ramach Programu Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi: „Poznaj Dobrą Żywność”, funkcjonującego od 1 maja 2004 roku.

         W dniu 27 listopada br. w sklepie „Lux” w Warszawie przy ul. Wyki 11, należącym do „Społem” WSS Śródmieście, spółdzielnia zorganizowała Pokaz Kulinarny pod patronatem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Wśród kontrahentów byli: PPM „Taurus” z Pilzna, Firma Bracia J.A.W. Urbanek, Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” w Kielcach, Pudliszki, Invest Michel, Firma Handlowo-Usługowa „Frutta”. Produkty kontrahentów zostały wykorzystane do sporządzenia sałatek, według przepisów uzgodnionych z tymi partnerami handlowymi. Klienci mogli też spróbować pierogi o trzech smakach oraz wędliny firmy „Taurus”.

         Podczas Pokazu Kulinarnego promowana była również marka własna „Społem”, którą na rynek wprowadziła Krajowa Platforma Handlowa Społem.

         Nad przebiegiem pokazu czuwali kontrahenci i pracownicy Sekcji Marketingu „Społem” WSS Śródmieście. Spotkania z klientami, nie po raz pierwszy w takich okolicznościach, przyniosły organizatorom nowe doświadczenia.

         Również w dniu 27 listopada br., w sklepie „Lux” przy ul. Wyki 11, przedstawiciele Stowarzyszenia PEMI – Podpis Elektroniczny Mobile Internet, prowadzili akcję informacyjną ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej „590 powodów, dla których warto kupować polskie produkty”, uświadamiając konsumentom, jakie korzyści wynikają z kupowania rodzimych produktów oraz jak je rozpoznawać na sklepowej półce.

         Partnerem ogólnopolskiej akcji jest sieć sklepów „Społem”. Stąd, podobnie jak w tym sklepie „Lux”, w blisko tysiącu sklepów „Społem” w całej Polsce, przez miesiąc prowadzona była akcja informacyjna.

         Brand Manager akcji „590 powodów …” wręczyła przedstawicielom śródmiejskiej „Społem” WSS podziękowanie za zaangażowanie w prowadzonej przez Stowarzyszenie PEMI akcji.

         W dniach 29 i 30 listopada br., po raz kolejny, w Spółdzielczym Domu Handlowym „Hala Mirowska” w Warszawie, należącym do „Społem” WSS Śródmieście, odbyła się doroczna Świąteczna Zbiórka Żywności artykułów o wydłużonym terminie przydatności, organizowana przez Federację Polskich Banków Żywności.

         W specjalnie zaaranżowanych miejscach w hali, przy asyście wolontariuszy, klienci pozostawiali oczekiwane produkty. W ciągu dwóch dni, zgromadzono ponad 700 kg artykułów o wydłużonym terminie przydatności.

        Wszystkie zebrane artykuły zostały przez organizatora zbiórki zważone, odpowiednio posegregowane i przed Świętami Bożego Narodzenia będą rozdysponowane dla najbardziej potrzebujących.