krs coop facebook
Serwis Informacyjny Społem

aaa
Młode Spółdzielnie konsumenckie w Europie
Organizacja Euro Coop wspiera działania oraz rozwój spółdzielni w Europie.
aaa
Posiedzenie Zarządu Euro Coop
Z ramienia KZRSS w spotkaniu brali udział Prezes Zarządu Ryszard Jaśkowski będący członkiem Zarządu Euro Coop oraz Agnieszka Wroniewicz Dyrektor...
aaa
Kolejna konferencja Społem już za nami!
Copyright by KZRSS "Społem"

Reklama telewizyjna organizowana przez Mazowiecką Agencję Handlową "Społem" z emisją w TVP Warszawa w 2013 roku

Kategoria: SERWIS INFORMACYJNY SPOŁEM NR I/2013 Opublikowano: środa, 09, styczeń 2013

Mazowiecka Agencja Handlowa "Społem" Sp. z o.o. w Warszawie, na kolejny ósmy rok, zorganizowała reklamę telewizyjną spółdzielni zintegrowanych w Spółce, emitowaną w 2013 roku na antenie telewizji regionalnej – TVP Warszawa.

W 2013 roku została zmieniona formuła prezentacji spółdzielni w spotach reklamowych, zarówno sponsorskich jak i reklamowych. Skoncentrowano się na reklamie konkretnej spółdzielni i promocji produktów, w określonej cenie detalicznej. Prezentowane produkty charakteryzują się atrakcyjną ceną konkurującą z innymi sieciami detalicznymi na terenie Warszawy i Mazowsza.

Reklama telewizyjna realizowana przez MAH "Społem" w 2013 roku, składa się z:

– filmu sponsorskiego 8-sekundowego spółdzielni: "Społem" WSS Praga Południe, "Społem" WSS Wola, "Społem" WSS Śródmieście, Spółdzielni Spożywców "Mokpol", "Społem" PSS Grodzisk Mazowiecki, "Społem" PSS Wyszków, "Społem" PSS Legionowo i SPC Warszawa,
– filmu reklamowego 5-sekundowego spółdzielni i produktu z określoną ceną detaliczną.

W ramach działań marketingowych Mazowiecka Agencja Handlowa "Społem" Sp. z o.o. realizuje również inne formy, jak:

– promocja marki własnej "Społem" w ulotce MAH "Społem" dołączonej do "Społemowca Warszawskiego",
– billboardy w Metrze Warszawskim – Metro Centrum, Metro Ratusz i Metro Wilanowska,
– citylighty na wiatach przystankowych środków komunikacji miejskiej w Warszawie, na których prezentowane są produkty z reklamy telewizyjnej,
– monitor w biurowcu KZRSS "Społem" przy ul. Grażyny 15, przy siedzibie MAH "Społem".

Szczegóły działań MAH "Społem" są aktualizowane na jej stronie internetowej: [url=www.mahwarszawa.pl][/url].

Mazowiecka Agencja Handlowa "Społem" Sp. z o.o. w Warszawie, na kolejny ósmy rok, zorganizowała reklamę telewizyjną spółdzielni zintegrowanych w Spółce, emitowaną w 2013 roku na antenie telewizji regionalnej – TVP Warszawa.

W 2013 roku została zmieniona formuła prezentacji spółdzielni w spotach reklamowych, zarówno sponsorskich jak i reklamowych. Skoncentrowano się na reklamie konkretnej spółdzielni i promocji produktów, w określonej cenie detalicznej. Prezentowane produkty charakteryzują się atrakcyjną ceną konkurującą z innymi sieciami detalicznymi na terenie Warszawy i Mazowsza.

Reklama telewizyjna realizowana przez MAH "Społem" w 2013 roku, składa się z:

– filmu sponsorskiego 8-sekundowego spółdzielni: "Społem" WSS Praga Południe, "Społem" WSS Wola, "Społem" WSS Śródmieście, Spółdzielni Spożywców "Mokpol", "Społem" PSS Grodzisk Mazowiecki, "Społem" PSS Wyszków, "Społem" PSS Legionowo i SPC Warszawa,
– filmu reklamowego 5-sekundowego spółdzielni i produktu z określoną ceną detaliczną.

W ramach działań marketingowych Mazowiecka Agencja Handlowa "Społem" Sp. z o.o. realizuje również inne formy, jak:

– promocja marki własnej "Społem" w ulotce MAH "Społem" dołączonej do "Społemowca Warszawskiego",
– billboardy w Metrze Warszawskim – Metro Centrum, Metro Ratusz i Metro Wilanowska,
– citylighty na wiatach przystankowych środków komunikacji miejskiej w Warszawie, na których prezentowane są produkty z reklamy telewizyjnej,
– monitor w biurowcu KZRSS "Społem" przy ul. Grażyny 15, przy siedzibie MAH "Społem".

Szczegóły działań MAH "Społem" są aktualizowane na jej stronie internetowej: [url=www.mahwarszawa.pl][/url].