Reklama telewizyjna organizowana przez Mazowiecką Agencję Handlową "Społem" z emisją w TVP Warszawa w 2013 roku
Mazowiecka Agencja Handlowa "Społem" Sp. z o.o. w Warszawie, na kolejny ósmy rok, zorganizowała reklamę telewizyjną spółdzielni zintegrowanych w Spółce, emitowaną w 2013 roku na antenie telewizji regionalnej – TVP Warszawa.
W 2013 roku została zmieniona formuła prezentacji spółdzielni w spotach reklamowych, zarówno sponsorskich jak i reklamowych. Skoncentrowano się na reklamie konkretnej spółdzielni i promocji produktów, w określonej cenie detalicznej. Prezentowane produkty charakteryzują się atrakcyjną ceną konkurującą z innymi sieciami detalicznymi na terenie Warszawy i Mazowsza.
Reklama telewizyjna realizowana przez MAH "Społem" w 2013 roku, składa się z:
– filmu sponsorskiego 8-sekundowego spółdzielni: "Społem" WSS Praga Południe, "Społem" WSS Wola, "Społem" WSS Śródmieście, Spółdzielni Spożywców "Mokpol", "Społem" PSS Grodzisk Mazowiecki, "Społem" PSS Wyszków, "Społem" PSS Legionowo i SPC Warszawa,
– filmu reklamowego 5-sekundowego spółdzielni i produktu z określoną ceną detaliczną.
W ramach działań marketingowych Mazowiecka Agencja Handlowa "Społem" Sp. z o.o. realizuje również inne formy, jak:
– promocja marki własnej "Społem" w ulotce MAH "Społem" dołączonej do "Społemowca Warszawskiego",
– billboardy w Metrze Warszawskim – Metro Centrum, Metro Ratusz i Metro Wilanowska,
– citylighty na wiatach przystankowych środków komunikacji miejskiej w Warszawie, na których prezentowane są produkty z reklamy telewizyjnej,
– monitor w biurowcu KZRSS "Społem" przy ul. Grażyny 15, przy siedzibie MAH "Społem".
Szczegóły działań MAH "Społem" są aktualizowane na jej stronie internetowej: [url=www.mahwarszawa.pl][/url].
Mazowiecka Agencja Handlowa "Społem" Sp. z o.o. w Warszawie, na kolejny ósmy rok, zorganizowała reklamę telewizyjną spółdzielni zintegrowanych w Spółce, emitowaną w 2013 roku na antenie telewizji regionalnej – TVP Warszawa.
W 2013 roku została zmieniona formuła prezentacji spółdzielni w spotach reklamowych, zarówno sponsorskich jak i reklamowych. Skoncentrowano się na reklamie konkretnej spółdzielni i promocji produktów, w określonej cenie detalicznej. Prezentowane produkty charakteryzują się atrakcyjną ceną konkurującą z innymi sieciami detalicznymi na terenie Warszawy i Mazowsza.
Reklama telewizyjna realizowana przez MAH "Społem" w 2013 roku, składa się z:
– filmu sponsorskiego 8-sekundowego spółdzielni: "Społem" WSS Praga Południe, "Społem" WSS Wola, "Społem" WSS Śródmieście, Spółdzielni Spożywców "Mokpol", "Społem" PSS Grodzisk Mazowiecki, "Społem" PSS Wyszków, "Społem" PSS Legionowo i SPC Warszawa,
– filmu reklamowego 5-sekundowego spółdzielni i produktu z określoną ceną detaliczną.
W ramach działań marketingowych Mazowiecka Agencja Handlowa "Społem" Sp. z o.o. realizuje również inne formy, jak:
– promocja marki własnej "Społem" w ulotce MAH "Społem" dołączonej do "Społemowca Warszawskiego",
– billboardy w Metrze Warszawskim – Metro Centrum, Metro Ratusz i Metro Wilanowska,
– citylighty na wiatach przystankowych środków komunikacji miejskiej w Warszawie, na których prezentowane są produkty z reklamy telewizyjnej,
– monitor w biurowcu KZRSS "Społem" przy ul. Grażyny 15, przy siedzibie MAH "Społem".
Szczegóły działań MAH "Społem" są aktualizowane na jej stronie internetowej: [url=www.mahwarszawa.pl][/url].